کودکان چشم سیاه

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

بیشتر از ده سالی هست که موضوع کودکان چشم سیاه درفضای مجازی پیچیده اما این کودکان چشم سیاه چه کودکانی هستند؟و آیا واقعی میباشند؟بر طبق گفته های شواهد عینی آنها کودکان عجیب هستند که اصرار بر ورود به منازل و ماشینهای دیگران دارند!و این تنها خصلت عجیب آنها نیست بلکه آنها چشمان بسیار سیاه عجیبی دارند که اینطور به نظر میرسد که مردمک چشم آنها کاملا کشیده شده و قسمت عنبیه و سفیدی چشم آنها را کاملا پوشانده است!

داستانهای زیادی در اینترنت وجود دارد درمورد افراد بد شانسی که با این کودکان برخورد داشته اند .آیا اینها واقعی و موجودات افسانه ای هستند؟اما در هر صورت موجودات ترسناکی به نظر می آیند!و با وجود این چه کسی میخواهد که چنین تجربه عجیبی را داشته باشد؟کودکانی با ظاهر غیر انسانی و چشمانی ترسناک و کاملا سیاه !که در خونه ای رو میزنن یا به شیشه ماشینی ضربه میزنند!نخستین و معتبر ترین مدارک در مورد آنها از طف شخصی به نام برایان بتل که یک روزنامه نگار است منتشر شده، او مدعی لست در سال 1998 با این کودکان برخورد داشته.

او توضیحداد در حالی که در ماشینش در پارکینگ نشسته بوده دو کودک به او نزدیک شدند و در برخورد اول آنها کودکانی عادی به نظر میرسیدند ولباسهای عادی بر تن داشتند و از آن فاصله 11 یا 12 ساله به نظر میرسیدند اما زمانی که در حال نزدیک شدن به ماشین بودند، احساس عجیبی به برایان دست داد .آنها نزدیک شدند و گفتند که قصد رفتن به سینما را داشتند ولی پولی همراه خود نیاوردند و درخواست میکنند که آنها را به منزلشان برساند تا بتونند برای رفتن به سینما از خانه پول بیاورند. ولی برایان از آنها معذرت خواهی کرده و درخواست آنها را رد کرد ولی آنها دست بردار نبودند و دائما پافشاری میکردند که وارد ماشین برایان شوند و آنها را تا خانه شان برساند .و در آخر آنها عصبانی میشوند و چشمان آنها به رنگ سیاه زغالی تغییر رنگ میدهد طوری که دیگر سفیدی چشمان آنها معلوم نبوده است !

برایان در آن لحظه احساس ناتوانی و ترس عجیبی کرد ولی بر ترس خود غلبه کرده و آن مکان را ترک میکند .این داستانی کاملا وحشتناکه اما آیا این داستان واقعیت دارد؟و داستانهای دیگری هم وجود دارد که توسط برخی شواهد عینی بازگو شده اند ولی همه آنها در چند قسمت به هم شباهت داشته اند!

کودکان چشم سیاه همگی در حدود 12 تا 17 ساله به نظر میرسیدند و لباسهایی همانند کودکان امروزی به تن داشتند و همه این اتفاقات در زمان غروب آفتاب رخ داده است !

در همه این موارد ترس آنی و عجیبی به شاهدان عینی دست داده است و این کودکان همیشه درخواست داشته اند که آنها را به منزل یا ماشین یا هر جای دیگری راه بدهندو در قبال نه گفتن به آنها همیشه اصرار کردند و حتی عصبانی شده اند و تا زمانی که آن شخص در منزل ر ابر روی آنها نبسته و یا با ماشین محل را ترک نکرده است آنها در همان محل میمانند و اصرار میکنند و در آن مناطقی که برای بار اول رویت شده اند دیگر توسط فرد دیگری دیده نشده اند!

این چشم سیاهها چه موجوداتی هستند؟آیا آنها کودکان معمولی هستند که فقط چشمانی متفاوت دارند؟و آیا آن حس عجیبی که به شاهدان دست داده فقط بخاطر ظاهر متفاوت آنها و اصرار آنها در آن شرایط نامناسب بوده باشد؟و آیا موارد دیگری هم وجود دارد که ما از آنها بیخبر هستیم؟آیا این ها موجودات ماورائ طبیعی هستند که به شکل کودکان انسان تغییر شکل داده اند؟ ممکن است هیچ وقت جواب این سوال ها را ندانیم...

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...