زاد و ولد و تولید مثل جن

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

چون در جنیان جنبه عنصریت آتش بیشتر از آدمی است لذا در امر آمیزش جنسی بتدریج انسان دچار ضعف شده و سرانجام ادامه ی این عمل برای وی غیر ممکن و حتی مخاطره انگیز خواهد بود. (آقای ستار پورابراهیم صاحب کتاب دنیای مرموز جن) در مقایسه با بشر جن معمولا فقط جنسیت مشخص است. هرچند زن و مرد آنها برای خودشان معلوم است اما فاقد دستگاه و یا سیستم بدنی نر و ماده و تخمدان و زهدان میباشند. آنها پس از گذشت 5 یا 6 سال از ازدواج بچه دار شده و حد آکثر حدود 8 بچه میآورند. و چون روح در شراره آتش دمیده شد، آن (شراره) به جهت سستیش، لرزش فراوان پیدا کرد و دمیدن، اضطراب و نا آرامیش را افزونی بخشد و هوا بر آن غالب گشت و بر یک حالت قرار نگرفت:

عالم جنیان بر این صورت پدید آمد، چنانکه زاد و ولد در بشر به سبب ریختن آب در زهدان رحم، و چون نسل و زاد و ولد در طایفه بشر اینگونه است. در جنیان، زاد ولد به واسطه القای هوا در رحم ماده آنان واقع میشود. بنابر این زاد و ولد در طایفه جنیان هم هست و وجودشان به واسطه قوس- کمان میباشد و آن آتشین است. وارد(که خداوند نگهدارش باشد) چنین بیان داشت.

 اما جمع شدن بعضی شان با بعضی دیگر - هنگام نزدیکی- به صورت پیچیدن است، مانند دودی که از گلخن و یا کوزه سفالگر بیرون می آید آنها در یکدیگر داخل میشوند و هر یک به تداخل لذتمند میگردند. نطفه ریختن آنها مثل بارور شدن درخت خرماست (که از گرد خرمای نر درخت خرمای ماده بارور میشود ) باروری جنیان به مجرد بو یا باد – مانند خوراکشان – میباشد و فرقی نمیکند.

جنیان ارواحی اند که در بادها دمیده شده اند و انسان ارواحی که در اشباح دمیده شده اند، گفته اند : موجود نخستین از جنیان ماده، آنچنانکه حوا از آدم جدا شد، جدا نگشت.

 بعضی گویند : خداوند برای نخستین موجود از جنیان، شرمگاهی در وی آفرید که برخی شان با برخی دیگر ازدواج کرده و صاحب فرزند شوند.

 و در آنها خنثی نیز آفرید ( نه مرد و نه زن)، از این روی جنیان از عالم برزخن اند و هم شباهت به بشر دارند و هم شباهت به فرشتگان، مانند خنثی که هم شبیه نر است و هم شبیه به ماده. آقای علی باقری صاحب کتاب دانستنیهایی درمورد جن

 مفسرین در ذیل آیه 21 از سوره روم گفته اند مراد از مودت، ازدواج و مراد از رحمت فرزند است. پس آنان نیز ازدواج کرده، صاحب فرزند میشوند البته کیفیت ازدواج و تولید نسلشان مختلف است و بعضی گفته اند مردان آنان نطفه ندارند بلکه باد می وزند. (آقای حیدر قنبری صاحب کتاب داستانهای شگفت از جن)

 نظر سایت جن

 نکته اول : تولید مثل جن توسط تزریق هوا از طرف نر و پذیرش آن از طرف ماده صورت میپذیرد و این مستلزم آن است که هر دو موجود دارای دستگاه تناسلی خاص باشند.

 نکته دوم : در اجنه شهوت نیز وجود دارد (صرف نظر از زیاد و کم بودن آن) چون اصل وجود شهوت در موجودات برای رغبت به تولید مثل است و در صورتی که شهوت وجود نداشته باشد هیچ حیوان، انسان و جنی رغبت به این کار را

 ندارد مانند لذتی که خوردن غذا وجود دارد باعث تامین نیرو و بقاء میشود.

 نکته سوم : مدت بارداری در زنان جنی طولانی تر از انسانها و بدون هیچگونه سختی و مشقت میباشد.در بعضی کتب مدت حمل و بارداری جن را زمانی بسیار کم و گاهی، عانا پس از نزدیکی بیان کرده اند و این از نظر ما (سایت جن) کاملا مردود است.

زمان بارداری جنیان بین 4 تا 5 سال طول میکشد و هرگز دوقلو یا چند قلو باردار نمیشوند زیرا در آنها خاصیت اسپرم مانند انسانها جریان ندارد.

 توضیح:

چون جن موجودی مادی است پس قوانین عالم ماده بر آنان حاکم است. زمانی جنین دوقلو میشود که دو اسپرم نر همزمان به اسپرم بستر یعنی اسپرم ماده رسیده و وارد شود.در جن شکل گیری و عمل لقاح توسط عنصر هوا که عنصر

 غالب در درون جن میباشد صورت میگیرد پس این عمل توسط اسپرم صورت نمیپذیر و که قواعد اسپرم یعنی پذیرش دو یا چند تایی بر آن حاکم باشد لذا دو قلو بودن فرزند در اجنه منتفی است.

 اشکال: در مورد مدت بارداری که چطور ممکن است جمعیت جنیان از ما بیشتر باشد در صورتی که مدت بارداریشان طولانی تر است؟

 جواب سایت جن : در کنار مدت بارداری طولانی جن باید به طول عمر جن (مراجعه شود به منو قسمت طول عمر) توجه داشت. جنیان به صورت طبیعی بیش از 1200 سال عمر میکنند البته اگر تقدیرشان به علت حوادث یا بیماری یا...به مرگ منتهی نشود.  حالا اگر عمر انسان را بین 70 تا 100 سال در نظر بگیریم که یک دهم عمر جن است و مدت بارداری بارداری انسان 9 ماه یعنی تقریبا یک پنجم مدت بارداری جن میباشد پس آنها با طول عمر بالا به نسبت انسان، زمان دو

 برابر برای تولید مثل دارند. ضمن اینکه انسانها سالهاست که در حال کنترل جمعیت و نسل هستند اما در جامعه جنیان تولید مثل با روند طبیعی رو به افزایش است.

نکته چهارم: سقط جنین در جنیان امکان پذیر نیست چون ضربه خوردن به نوزادی که از جنس لطیف است معنا ندارد استرس و ترس نیز به جنین آنها صدمه نمیزند اما مرگ و میر در نوزادان جن نیز ممکن است و بیشتر علت آن نامتناسب بودن انرژی های جنس نر و ماده است. الته در زمانی که جنین دو رگه انسان و جن باشد سقط جنین مانند انسانها صورت میگیرد.

 نکته پنجم : انسان از جن و جن از انسان باردار میشوند و فرزندانی دو رگه حاصل این ازدواج است چگونگی عمل به این شکل است که جنیان از خاصیت شکل گیری در تمام اجزاء به انسان برخوردارند(به منو قسمت تغییر شکل مراجعه شود) پسران آدم با زنانی از جن ازدواج کردند (بحار ج60 ص312 )

 آنها میتوانند شرایط فیزیکی رحم خود را مطابق با پذیرش اسپرم از طرف انسان تنظیم نمایند. مردان آنها نیز توان خاصیت پذیری در تمام اجزاء را از مردان انسان دارند و حتی میتوانند تولید اسپرم نیز داشته باشند یعنی تطبیق شرایط بارداری به عهده جنیان است.

 شنیده شده که فرزندان دورگه انسان و جن گرایش عنصری آنها به انسان بیشتر است و به همین دلیل زنان آنها رقبت بیشتری به مردان انسان دارند. زیرا از قوت فکر انسان که در فرزندانشان تاثیر گذار است احساس فخر میکنند.

روایت: آمده شیطان به صورت پدر حجاج رفت نزد مادر او و با او مقربت کرد بعد از آن پدر حجاج آمده به نزد زنش رفت و خواست با او نزدیکی کند که مادر حجاج گفت : تو الان آمدی و مقاربت کردی. (اصول کافی ج5 ص502)

 نکته ششم : جنیان در زمان خاصی مقاربت و نزدیکی میکنند. پیامبر اسلام فرمودند : در شبهای اول و وسط و آخر ماه مقاربت نکنید، احتمال اینکه فرزندان مبتلا به مرض،صرع و جنون شوند زیاد است، زیرا مبتلایان به بیماری صرع و جنون در این سه شب به این مرض مبتلا شده اند. (وسائل الشیعه ج19 ص91)

 نکته هفتم: به علت غلبه عنصر آتش در وجود جن پس از استمرار نزدیکی حالت ضعف بر انسان غلبه میکند. وجود گرم جن تعادل عناصر وجودی انسان را دچار مخاطره کرده باعث از دست دادن انرژی، آب بدن و مایعاتی در قسمتهای مختلف بدن وجود دارد میشود مانند: مایعی که در ستون فقرات و استخوانهاست.

 عوارض دیگر انسان در مقاربت با جن شامل سرگیجه، ضعف اعصاب، بد عمل کردن دستگاه گوارش و از دست دادن توان جنسی میباشد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...