تولد بره‌ انسان نما در ترکیه

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

والی ازمیر ترکیه گفت: تولد این بره مرده با سر انسان بسیار دلهره‌آور و ترسناک است. تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم، انگار که سر انسان بر روی بدن بره‌ای باشد.

رسانه‌های «ترکیه» از تولد یک بره مرده با سر انسان در یکی از روستاهای این کشور خبر داده و اعلام کردند: وقوع چنین رویدادی یک واقعه عجیب و در عین حال بی‌سابقه است.

در گزارش یکی از روزنامه‌های «ترکیه» آمده است که هفته گذشته یک بره از یک گوسفند در یکی از روستاهای «ایزمیر» به دنیا آمد، اما زنده نماند. نکته جالب در تولد این بره مرده آن است که این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشکی که مسوولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد به شدت شوکه شود.

«ارهان الی بول» ـ دامپزشک مسوول ـ در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی ترکیه، خاطر نشان کرد: من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است.

وی یادآور شد: من احتمال می‌دهم که به دلیل ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره به چنین وضعی به دنیا آمده باشد.

به گزارش تابناک، سال گذشته نیز در «زیمباوه» چنین بره‌ای به دنیا آمد و حتی چند ساعت نیز زنده ماند، اما به شدت باعث ترس و وحشت مردم روستایی شده بود.

والی ازمیر ترکیه نیز اضافه کرد: تولد این بره مرده با سر انسان بسیار دلهره‌آور و ترسناک است. تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم، انگار که سر انسان بر روی بدن بره‌ای باشد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...