اتش گرفتن خود بخودی انسان

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

 

 

یکی از مسایل علمی که تاکنون بارها اتفاق افتاده و انسان تاکنون قادر به توضیح علمی ان نبوده است اتش گرفتن بدن انسان از داخل است .

بارها اشخاصی پیدا شده اند که قسمتی از بدن انها تبدیل به خاکستر شده است ولی بقیه بدن سالم است و پزشکی قانونی نشان داده است که این افراد دچار اتش گرفتن بدن از داخل شدند .به عنوان نمونه موارد زیر ذکر می شود .

1-یکی از پزشکان جراح در کتاب خود در رابطه با اتفاقی عجیب که هنگام برش یکی از اندام داخلی عمل افتاده نوشته که بعد از اینکه چاقو جراحی را برای پاره کردن دیواره بکار گرفته به محض اینکه یک شکاف کوچک ایجاد میکند با تمام پرسنل حاضر در اتاق عمل میبینند که از شکاف شعله ای آبی رنگ زبانه کشید که همگی دچار حیرت شدند و پس از چند ثانیه خاموش می شود !

دلیل اصلی این موضوع و چگونگی این اتفاق را دقیقاً نمیدانند اما تصور میشود که به گونه ای الکترولیز شیمیایی آب در بدن و تولید گار اکسیژن و هیدروژن در بدن میتونه یکی از عامل های این اتفاق باشه . احتمالا در این افراد در بدنشان اختلات متابولیسمی و ایجاد موادی حاصل از ازاد شدن اکسیژن در یک قسمت بدن منجر به ایجاد حرارت و اتش در ان قسمت از بدن می شود .که این امر منجر به سوختن و خاکستر شدن ان قسمت از بدن می شود .

2-پیرزنی در منزل خود در ایالات متحده مرده یافت شد .پای این پیرزن ذغال شده بود بدون اینکه اثاری از اتش سوزی در اطاق یا لباس وی مشاهده شود .

3-فردی بدون آتش گرفتن، سوخت و مرد!

مسوولان اورژانس منطقه «ناکس ویل» در ایالت تنسی آمریکا اعلام کردند: یک مرد میانسال بدون آن که آتش بگیرد، سوخت!

سخنگوی دپارتمان آتش‌نشانی «ناکس ویل» گفت: همسایه‌های یک مرد 56 ساله به ما خبر دادند که این مرد در داخل آپارتمانش ناله می‌کند، از این رو چند تن از ماموران آتش‌نشانی به محل اعزام شده و پس از شکستن درب منزل این مرد با جسد نیمه سوخته وی درون حمام مواجه شدند.

این در حالیست که این مرد 56 ساله به علت سوختگی درجه دوم در دستان و درجه سوم در صورتش جان خود را از دست داده بود و تلاش پزشکان بیمارستان منطقه هم برای نجات جان این مرد بی‌نتیجه ماند.

بر اساس گزارشات اولیه کارشناسان آتش‌نشانی، هیچ نشانه‌ای از وقوع آتش‌سوزی عمدی یا غیرعمدی و یا حتی خودسوزی در رابطه با سوختگی‌های این مرد یافت نشده و تنها یک شمع نیم سوخته درون حمام وجود داشت،

این مسله اتش گرفتن بدن از داخل سابقه طولانی دارد . گفته می شود شاید استفاده از الکل در ایجاد این خودسوزی از درون یکی از عوامل باشد ؟

طبق تئوری لاری ارنولد یکی از کسانی که در این زمینه تحقیق می کند برای سوختن بدن انسان حراراتی معادل ???? درجه فارنهایت لازم است و این حرارات در بافتها با استفاده از الکل و مصرف گوشت خوک می تواند ایجاد شود .

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...