بررسی گزارشات رسیده

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

در این گزارش مفصل اعلام شده بود تمامی موارد بررسی شده در این گزارش دارایتوضیحات علمی و قابل قبول بوده و ارتباطی با موجودات هوشمند فرازمینی یافعالیتهای جاسوسی دیگر کشورها ندارند. در روسیه نیز داستان با عاقبتی مشابهمواجه شد. یک گروه 18 نفره به نام کمیسیون دایمی امور فضایی مسولیت بررسیاین گزارشها را بر عهده داشت و پس از آن نیز کمیسیون علمی شوروی به بررسیدقیق آنها پرداخت و سرانجام اعلام شد که بررسی تمام گزارشات رسیده نشان ازآن دارد تمام این موارد دارای منشا طبیعی بوده‌اند و هیچ موردی بصورت مشکوکباقی نمانده است.

این گزارشها اگر چه با ذایقه علاقمندان ارتباط با موجودات فضایی سازگارینداشت، اما انجام آنها نشان از اهمیت یافتن این موضوع در بین اذهان علمیجامعه داشت. اینک طبقه بندیهای گوناگونی برای این اشیاء ناشناس انجام شدهبود. گزارشهای معتبر در سه دسته با عنوان برخورد نزدیک از نوع اول تا سومدسته بندی می‌شد. در برخورد نوع اول افراد تنها این اشیاء را می‌دیدند ، درنوع دوم علاوه بر دیدار با آنها صدای این اشیاء نیز به گوش می‌رسید و دربرخورد نزدیک از نوع سوم علاوه بر دیدن سفاین بیگانه و شنیدن صدای آنهاملاقاتهایی نیز بین سرنشینان آن با زمینیان گزارش می‌شد.

اگرچه با گذشت زمان از تعداد این گزارشها کاسته شد، اما این به معنی متوقفشدن آنها نبود. هنوز بیش از یکسال از ادعای پزشکان فرقه "رائلی" مبنی برموفقیت در شبیه سازی انسان نمی‌گذرد. اعضای این فرقه که خبر این فعالیتآنها چندی پیش تیتر اول تمام خبرگزاریهای جهان بود، خود را مرید مردی بهنام "رائل" می‌دانند. وی معتقد است در یکی از کوهنوردیهای هفتگی خود درآمریکا با موجودات فضایی ملاقات کرده و آنها به او اعلام داشته‌اند که بهزودی برای ملاقات دوباره به زمین باز خواهند گشت و ضمن آموزش روش کلونینگانسان به او ، از او خواسته‌اند زمینه را برای بازگشت آنها آماده کند

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...