بشقاب پرنده ای بر فراز «خانه خدا»

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

تصاویر دیدنی از سفینه‌ای بر فراز «خانه خدا»

شاید باور کردنی نباشد اما به نظر می‌رسد صحت دارد که یک سفینه شب هنگام بر فراز کعبه - خانه خدا - در مکه مکرمه به پرواز درآمده است. 

دکتر فرهاد بابایی از زنجان که سال 87 به حج تمتع اعزام شده و این تصاویر را برای «جام‌جم آنلاین» فرستاده است، در این باره توضیح داد: «به دلیل علاقه‌ای که به کار عکاسی دارم، شب یازدهم آذرماه – 21 ذی‌القعده- به طور اتفاقی از روبروی بازار ابوسفیان در مکه، شروع به عکسبرداری از خانه خدا کردم و چون ورود دوربین به کعبه ممنوع است، تصاویرم را با تلفن همراه گرفتم.»

وی افزود: «هنگام تصویربرداری متوجه سفینه نشدم اما وقتی عکسها را در دوربین نگاه کردم، با شگفتی دیدم در دو عکس از مجموع پنج عکسی که به مدت دو دقیقه از همان محل گرفته‌ام، تصویر یک سفینه دیده می‌شود.»

بابایی افزود: برای اینکه مطمئن شوم، فردا در روز روشن به محل عکسبرداری رفتم و مشاهده کردم هیچ ساختمان و یا مکانی در محل قرار گرفتن تصویر سفینه وجود ندارد.

 وی عدم وجود سفینه را در چند تصویر بعدی تلفن همراه خود دلیل دیگری بر آن دانست که واقعا چنین دستگاهی در آن لحظه وجود داشته و اندکی بعد محل را ترک کرده است.

بابایی خاطرنشان کرد که به دلیل نورافشانی شدید خانه خدا در شب و انعکاس نور، چنین سفینه‌ای با چشم معمولی و غیرمسلح قابل مشاهده نیست.

این نخستین بار است که چنین موضوعی درباره حضور سفینه‌های احتمالا اطلاعاتی در مکه مکرمه و خانه خدا مطرح می‌شود. تاکنون مقامهای ایرانی یا عربستانی در این زمینه مطلبی را مطرح نکرده‌اند و به درستی مشخص نیست داستان از چه قرار است؟!!!

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...