هجوم بشقاب پرنده ها به شرق چین

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

پکن، 2 شهریور، خبرگزاری «ریا نووستی»/ بشقاب پرنده ها به استان "شاندون" در شرق چین هجوم بردند. این مطلب را روز دوشنبه خبرگزاری Sina گزارش داد. اشیاء پرنده شناخته نشده بعد از ظهر روز 20 اوت طی سه ساعت بر فراز مناطق مسکونی این استان پرواز کردند.

یکی از حوادث پر سر و صدای مربوط به بشقاب پرنده ها مربوط به ماه دسامبر سال گذشته است زمانی که چین تصاویر ویدئویی گرفته شده از یک شی پرنده ناشناخته (UFO) را منتشر ساخت که در حدود 20 سال تحت کلاسه بندی "سری" قرار داشت. این تصاویر که در حدود سه دقیقه ادامه دارد روز 27 اوت سال 1987 در پکن توسط یکی از خلبانان نیروی هوایی چین برداشته شده است.

در آنها به طور واضحی یک شی نورانی دیده می شود که با سرعت بسیار زیاد پرواز کرده و بدنبال خود یک رد دوگانه بسیار روشن زردرنگ برجا می گذارد.

امروز دانشمندان چینی هنوز هم مسائل پیرامون UFO را ادامه می دهند. ناباوران معتقدند که این فقط یک خطای دید معمولی و یا پدیده طبیعی است. اما عده ای نیز احتمال می دهند که بشقاب پرنده ها از کرات دیگر هستند. هستند کسانی که از تئوری حضور ناظرانی از سیارات دیگر بر روی کره زمین دفاع می کنند. این عده در کل مدعی شده اند که در چین بزرگترین پایگاه "غیر زمینی ها" قرار دارد که پروازهای بشقاب پرنده ها از آنجا انجام می شود. آنها ادعا می کنند که این پایگاه گویا در دامنه های "اورست" (هیمالیا) قرار دارد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...