مواجهه انسان با بیگانگان فضایی تا 20 سال دیگر

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

پیش بینی یکی از مشهورترین اخترشناسان روسی نشان می دهد بشریت تا 20 سال دیگر با تمدنهای بیگانه مواجه خواهد شد.

"آندری فینکلستاین" به عنوان یکی ازمعتبرترین اخترشناسان روسی معتقد است 10 درصد از سیاره های شناخته شده ای که در کهکشانها به دور ستاره ای عظیم در حرکتند، به زمین شباهت دارند و در صورتی که در این سیاره ها آب وجود داشته باشد پس حیات هم در آنها وجود دارد.

وی که در حال حاضر رئیس موسسه نجوم کاربردی آکادمی علوم روسیه به شمار می رود، این سخنان را در مجمع بین المللی در مسکو با موضوع جستجو برای حیات فرازمینی بیان کرد.

به گفته وی پیدایش حیات به اندازه ای اجتناب ناپذیر است که شکل گیری اتمها اجتناب ناپذیرند از این رو حیات در سیاره های دیگر وجود دارد و انسان آن را تا 20 سال آینده خواهد یافت.

وی در پاسخ سوالی که بارها درباره شکل ظاهری موجودات فضایی از وی پرسیده شد پاسخ داد این موجودات به انسان شباهت داشته و مانند انسان از دو دست و دو پا و سر برخوردارند تنها شاید رنگ پوست آنها متفاوت باشد.

بر اساس گزارش دیلی میل، موسسه فینکلستاین در دهه 160 و در اوج رقابت فضایی جنگ سرد برنامه ای را برای رصد و تاباندن سیگنالهایی به فضای خارج آغاز کرد.

وی می گوید در تمامی این سالها در جستجوی تمدنهای فرا زمینی بوده ایم، به ویژه در انتظار دریافت پیامی بوده ایم که از فضا برای زمین ارسال شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...