تلاش بیگانگان فضایی برای ارتباط با انسان!

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

حلقه مرموزی که طی چند روز گذشته به صورت ناگهانی بر روی منطقه ای روستایی در اندونزی مشاهده شده است، روزانه ده ها هزار نفر را برای بازدید از این منطقه مرموز به سوی آن راهی می کند.

 این طرح شعاعی برابر 34 متر داشته و از اشکال دایره ای و مثلثی تشکیل شده است، برخی از ساکنان منطقه با بیان اینکه این یک نشانه از بالا است به عبادت در این منطقه پرداختند.

همچنین از آژانس ملی اتمی اندونزی خواسته شده است تا این موضوع و محل وقوع رویداد را مورد بررسی قرار دهد تا از پاک بودن و خالی از تشعشعات ناگوار بودن ایمنی حاصل کند.

 

 این شکل عجیب چگونه ساخته شده؟

برخی باور دارند خطوط رمزآلود انرژی یا گردابهای ماورا طبیعی عامل ایجاد این شکلها هستند، در حالی که گروهی دیگر باور دارند مسیرهای عجیب و غریب وزش باد عامل شکل گیری این تصاویر هستند.

یکی از محبوب ترین نظریه ها درباره این حلقه ها بر پایه تلاش فرازمینی ها برای فرستادن نشانه، اخطار یا اطلاعات به زمین مطرح شده است. این نظریه بسیار شهرت دارد یکی از ساکنان منطقه پس از وقوع این رویداد در اندونزی گفت: این منظره بی نظیر بر روی مزرعه برنج نمی تواند کار دست انسان باشد، این حلقه ها از دیروز بر روی زمین نقش بسته اند و من فکر می کنم این اثری به جامانده از فضاپیمای بیگانگان فضایی است. 

در صورتی که چنین توضیحی درست باشد، کمی بعید به نظر می رسد بیگانگان بخواهند خود را برای انجام سفری به نقطه آبی کمرنگ به دردسر بیاندازند، تنها برای اینکه می خواهند بر روی سطحی از گیاهان نقشهای درهم و متفاوت خلق کنند. زیرا به طور قطع اگر تمدن بیگانه ای وجود داشته باشد و این تمدن به اندازه ای هوشمند باشد که به سفر فضایی دست پیدا کرده باشد، قطعا روشهای هوشمندانه تری را برای برقراری ارتباط با انسانها خواهد یافت.

حلقه های انسانی

در این شرایط تنها یک متهم دیگر برای ساختن این شکلها باقی خواهد ماند، انسانها! بسیاری از انسانها باور دارند که حلقه های مزرعه برای قرنها وجود داشته اند و به اشتباه به داستانی متعلق به سال 1678 اشاره می کنند که در آن کشاورزی بریتانیایی به یکی از کارگرانش که به وی خصومت داشت می گوید ترجیح می دهد برای دروکردن محصول جوی مزرعه به شیطان پول بدهد.

در حقیقت منشا حلقه های مزارع به حدود 30 سال پیش بازمی گردند. این الگوهای مرموز ابتدا در مناطق حومه ای بریتانیا دیده شدند و منشا آنها تا سپتامبر 1991 ناشناخته باقی ماند تا اینکه در این تاریخ دو مرد اعتراف کردند تنها با هدف سرگرمی و شوخی برای 10 سال این نقشها را بر روی زمین به وجود آورده اند. با این حال تمامی نقشهایی که در مزارع بریتانیا دیده شده بودند، کار این دو نفر نبود، شاید افرادی دیگر با هدفی مشابه دست به انجام این کار زده اند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...