موجودات غول پیکر روی زمین

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

یکی از مهیج ترین معماهای علمی ، شواهد و دلایلی است که اظهارات کتاب مقدسدر مورد وجود موجودات عظیم الجثه بر روی زمین، در دوران گذشته را موردتائید قرار می‌دهد. طی قرون متمادی، چینی‌ها، پودری را که از بقایایفسیل شده دایناسورهای منقرض شده ، تهیه می‌کردند، با نام « خاکستر اژدها»که خاصیت دارویی دارد، به قیمت کلانی به فروش می‌رساندند.

در سایر کشورها، از جمله انگلستان، کشف چنین باقی مانده‌های نسبتأ جدیدیاز «ماستدان»ها را به اشتباه، اسکلت باقی مانه از انسانهای غول پیکرپنداشتند، در جزیره «شمیا» واقع در آبهای آلاسکا بومیان استخوان پای اینجانور را به عنوان دلیلی برای اینکه اجدادشان آدمهای بلند قد و بزرگ جثه‌ای بوده اند به نمایش می‌گذارند. افسانه‌های مربوط به ملل و نژادهایگوناگون پر از داستانهایی از مردان غول پیکر است که سابقا بر روی زمینسرگردان بودند و یک کاوش گسترده در گزارشات علمی حاکی از شواهدی است که اینافسانه ها را تائید می‌کنند . در حوالی «برایتون» در سرچشمه «رودخانهتنسی» ردپاهای بزرگی کشف شدند که بروی محلی که اکنون صخره سختی می‌باشد،نقش بسته است . این ردپاها به عرض 5/32 سانتیمتر بودند . شواهد به وضوحنشان می دهند که فردی که ردپایش در روزگاران گذشته بروی سنگ باقی مانده ششانگشت داشته و با یک حیوان عظیم الجثه ، شبیه به اسب که اندازه سم آن بین20تا 30 سانتی متر بوده، هم دوره بوده است . در واقع این نقوش سنگی نشانمی‌دهند که انسانهای غول‌پیکر و اسبهای ماقبل تاریخ همزمان می‌زیسته‌اند.

کنده‌کاری بروی صخره‌های ناحیه معروف «گرند کانیون» قدمت زندگی بشر برویکره زمین را تصدیق می‌کند . در سال 1924 یک تخته سنگ که حاوی نقوشی، ازجمله نقش یک دایناسور که در اصطلاح علمی «تیرانوسوروس رکس» نامیده می‌شودبود، به نمایش گذارده شد . این جانور عظیم‌الجثه که راست ایستاده بودمنتظر فرصتی بود تا با آرواره‌ها و دندان‌های قدرتمندش قربانی خود را خردکرده و ببلعد . پیش از این احتمال می‌رفت که دایناسورها قرن ها پیش از پیدایش بشر برویزمین، منقرض شده باشند، اما واضح است که این نقش حکاکی شده از یکدایناسور در حال حمله ، ساخته دست بشر می‌باشد . قدمت این حکاکی به قدریاست که آهن ـ به تدریج و به آرامی از سنگ تراوش کرده ـ همچون حفاظی روینقوش را پوشانده است . دانشمندان متفق‌القول‌اند که این محل که نقوش مربوطبه دایناسور بروی آن حکاکی شده‌اند مدت 40 میلیون سال از زیر آب خارج بودهاست و دایناسورها معمولأ در مرداب‌ها می‌زیسته‌اند. در بخش دیگری از اینآثار صخره حکاکی شده دیگری نیز وجود دارد، که اهمیت آن از تخته سنگ قبلیکمتر نیست. این نقوش انسان غول پیکری را نشان می‌دهند که در حال حمله یادفاع در برابر یک «ماموت» است . نقوش حکاکی شده بروی این تخته سنگ نیزهمچون سایر حکاکی‌ها، پوشیده از زنگار سالهای متمادی است. در سال 1958 درمعدنی در کشور ایتالیا اسکلت یک انسان در میان لایه‌ها زغال سنگ کشف شد،که این لایه تقریبأ مربوط به یازده میلیون سال پیش بوده است. اما ایناسکلت نسبت به آنچه که در سال 1926 در معدن زغال سنگ «مونتانا» پیدا شد،نسبتأ جدیدتر است. معدنچیانی که مشغول بکار بودند دو دندان آسیاب بزرگانسان را پیدا کردند، این دندانها آنقدر بزرگ بودند که تنها می‌توانستندمتعلق به یک غول باشند. محققین قدمت این دندانها را حداقل به 30 میلیونسال پیش نسبت دادند یعنی زمانیکه دایناسورها هنوز در مرداب‌های «وایومینگ»می‌زیسته‌اند و صاحب این دندانها نیز زنده بوده است .

در سال 1833، سربازانی که مشغول حفر گودال‌هایی برای انبارکردن باروت ومهمات در«لامپارک رنچور» کالیفرنیا بودند با یک مقبره سیمانیبرخورد کردند و اسکلت یک انسان غول پیکر به قد 360 سانتیمتر را درون آنیافتند . این اسکلت با صدف‌های کنده کاری شده، تبرهای سنگی و قطعاتی ازسنگ های آذرین با علائم و نقوش نامفهوم احاطه شده بود . این اسکلت همچنیندارای دو ردیف دندان در آرواره بالا و پایین بود. زمانیکه مقامات دولتی ازنیت بومیان منطقه برای نسبت دادن جنبه‌های مذهبی به این اسکلت آگاه شدنددستور دفن مجدد این اسکلت و همه متعلقات مربوط به آن را صادر کردند . البتهاین عمل فرصت مطالعات علمی را از دانشمندان سلب کرد . چندی بعد، اتفاقأاسکلت انسان غول پیکر دیگری در ناحیه جزیره «سانتا رزا» در مجاورت ساحلکالیفرنیا کشف شد که همچون اسکلت قبلی، دارای دو ردیف دندانبود.تحقیقات نهایی نشان داد که صاحب اسکلت مذکور و یا اجدادش از گوشت فیل‌هایکوچکی که زمانی در آن جزیره زندگی می‌کرده اند، تغذیه می‌نموده اند. البته این فیل‌ها همچون انسانهای غول‌پیکری که از آنها تغذیه می‌نمودند،در دوران‌های گذشته از روی کره زمین ناپدید شده‌اند . در سال 1891 درنزدیکی «کریتندن» واقع در «آریزونا»، کارگرانی که مشغول حفر زمین برایزیرسازی یک ساختمان تجاری بودند. در عمق 240 سانتیمتری، به یک جعبه سنگیعظیم برخورد کردند. پیمان کار، کارشناسان را به کمک طلبید و در اینتابوت سنگی را که زمانی جسد یک انسان غول پیکر بطول 360 سانتی متر در آنقرار داشت، را گشودند. با استناد به نقوش حکاکی شده بروی این تابوت،پاهای این انسان غول پیکر شش انگشت داشته است. ولی جسد او که هزاران سالپیش مدفون شده بود، مدتها بود که به خاک تبدیل شده بود . شاهد خاموش دیگریکه وجود انسانهای غول پیکر بروی زمین را در روزگاران پیشین تائید می‌کند .

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...