غولها در آسمان

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

بسیاریاز پژوهندگان در زمینه‌های اسرارآمیز معتقدند که زمین برای مدت درازی استاست که تحت مراقبت و نظارت مستمر و منظم قرار دارد. دانشمندان متعددی نیزهم آنهایی که وابسته به دولت هستند هم آن دسته‌ای که بصورت شخصی تحقیق می‌کنند به این اعتقاد کنایه‌هایی زده‌اند. در اینجا یکی از شواهد اصلی اینقضیه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کشتیبخار (لاندووری کستل) بندر (مومباسا) را در آخرین روز ژوئن سال 1947 بهمقصد (کیپ تاون) ترک کرد . در شب یکم ژوئیه این کشتی در حال عبور از تنگه (ماداگاسکار) بود. ساعت حدود 11 شب بود که دیده‌بان و برخی از مسافرانمتوجه یک نور درخشان که بسرعت از بالا نزدیک می‌شد و از کشتی سبقت می‌گرفت،شدندو

ایننور رفته رفته از ارتفاع خود کاست سرعت خود را نیز کم کرد و تا فاصله 50فوتی آب دریا پایین آمد. بعد به طرف پایین متمایل شد ... مثل پرتو نورافکنیکه بر روی آب دایره نورانی تدریجا ضعیف شونده‌ای را ایجاد کند.

سپس آن شیی نورانی سرعتش را با سرعت کشتی یکسان کرد و ناگهان پرتو(نورافکن مانند) آن خاموش شد و خود شیی مشاهده شد .

تمامافراد روی عرشه کشتی اتفاق نظر داشتند که آن شیی یک نوع وسیله نقلیهاستوانه‌ای شکل و غول‌آسا بود که ظاهر فلز مانندی داشت و ارتفاع آن 5 برابرقطرش بود. همچنین شاهدین عینی اظهار داشتند که شباهت زیادی به یک سیگاربرگ عظیم از جنس پولاد و با با ته قطع شده داشت . هیچ پنجره یا روزنهکابینی در آن دیده نمی شد . ولی با توجه به دقت و سهولتی که توانسته بودندسرعتش را با سرعت کشتی مطابقت دهند کاملا واضح بود که تحت نوعی کنترل ونظارت و هوشمندانه قرار داشت. اندازه آن بلاشک غول‌آسا بود چرا که شاهدینمنجمله افسران کشتی تخمین زدند که آن شیی سه – چهار برابر طول کشتی بخاردرازا داشت و بدین معناست که بایستی تقریبا هزار فوت درازا و دویست فوت قطرمی‌داشته است .

بعداز حدود یک دقیقه که همراه کشتی بخار ما حرکت نمود ناگهان بی سر و صدا شروعبه اوج گرفتن کرد تا اینکه به ارتفاع حدودا هزار فوتی سطح دریا رسید. سپسشعله‌های نارنجی رنگ عظیمی از انتهای آن متصاعد شد و با سرعت به جلو جهید وچنان سریع اوج گرفت که در یک چشم به هم زدن در آسمان شب ناپدید شد. اینحادثه بر حسب وظیفه در گزارش روزانه عملیات کشتی ثبت شد و بعد از مدتی بجزدر خاطره ها دیگراز آن یادینشد.

(چارلزرلیتز) نویسنده کتاب مثلث برمودا – معتقد است که حضور یوفوها (موجوداتفضایی) در امتداد سواحل و یا برفراز اقیانوسها بدین دلیل می‌تواند باشد کهآنها جهت ذخیره‌سازی آب خویش به کره زمین می‌آیند . آیا آن جسم عجیبی کهتوسط کشتی (لاندو وری کستل) دیده شده بود بهمین منظور در پهنه آبها بود؟

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...