حمله کوسه آدمخوار به دختر 10ساله

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

رسانه‌های رسمی آمریکا اعلام کردند که یک کودک 10 ساله در پی حمله یک کوسه آدم‌خوار یکی از پاهای خود را از دست داد و خوشبختانه جان سالم به در برد.

دپارتمان اورژانس منطقه «تاپ‌سیل» در ایالت کارولینای شمالی در این‌ باره اعلام کرد که روز گذشته این دختر 10 ساله با جراحت عمیق که ناشی از حمله کوسه‌ بود به بیمارستان منتقل شد. پزشکان اورژانس موفق شدند جان این کودک را که در پی خونریزی شدید بیهوش شده بود، نجات دهند.

مادر این کودک 10 ساله دراین‌باره به شبکه خبری فاکس‌نیوز یادآور شد: پس از آن که از مسافرت بازگشتیم «کاسیدی» برای بازی با تخته‌شنایش به سمت ساحل رفت. او در عمق کمتر از یک متر آب در حال بازی و شنا بود که ناگهان با درخواست کمک و فریادهایش به سمت ساحل رفتم. متاسفانه کوسه‌ای بزرگ به دخترم حمله کرده بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش رسانه‌های محلی ایالت کارولینای شمالی شدت جراحت به پای این کودک به حدی بود که پزشکان پس از انجام عمل و جراحی و قطع یکی از پاهای این کودک، دندان برجای مانده را از محل جراحت بیرون کشیدند. متاسفانه در 75 سال گذشته دست‌کم 41 تن در آب‌های این ایالت و در عمق کم توسط کوسه‌ها مورد حمله قرار گرفته‌اند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...