گزارش تصویری از مار آدمخوار در چین

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

گزارش سایت “یاهو” حاکی است یک مار بوا زن روستایی چینی را در مزرعه اش در شهر “خن شن” قورت داد.

براساس این گزارش، یک زن روستایی برای کار به مزرعه پنبه خود رفت. اما شوهرش “لوا” هنگام ظهر دید که همسرش به خانه برنگشته است و برای پیدا کردن وی به داخل مزرعه رفت. او در آنجا متوجه شد پنبه ها در داخل مزرعه به صورت نامنظم پراکنده شده اند و از همسرش خبری نیست.

اما همزمان متوجه شد روی زمین آثار و علایم خاصی بر جای مانده است. به همین دلیل “لوا” احساس کرد چیز عجیب و غریبی اتفاق افتاده است.

برپایه این گزارش “لوا” به دنبال رد برجای مانده بر زمین تا حدود ۱۰ متر به جلو رفت تا به یک چاله رسید و آنچه را که در جلوی چشمانش مشاهده کرد خشکش زد.

یک مار بوا که ۴ متر طول داشت به علت پر و بزرگ بودن شکمش نمی توانست حرکت کند. “لوا” در حالیکه فرار می کرد فریاد می زد که مار آدم خورده است.

این گزارش حاکی است روستاییانی که در نزدیکی بودند با برداشتن بیل و سایر وسایل کشاورزی به محل حادثه رفتند اما جرات نداشتند نزدیک شوند. اما یکی از کشاورزان یک تفنگ شکاری داشت به قسمت سر و بدن آن چندین تیر شلیک کرد و مار را کشت.

پس از کشتن مار کشاورزان با پاره کردن شکمش جسد کامل همسر “لوا” را در حالیکه سرش بر اثر اسید داخل معده مار مقداری فرسایش یافته بود خارج کردند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...