مقدمه نویسنده وبلاگ

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

سخن نخست اینکه تمامی مطالب این بخش گردآوری بوده و چون اصل مطلب، که وجود بشقاب پرنده و موجودات فضایی می‌باشد، اثبات نشده است، بنابراین تمامی این مطالب در اصل جنبه فرضی داشته و هنوز به جنبه علمی نرسیده ساست.

لازم است تذکر دهم این بخش به علت ارتباط مستقیم و بسیار مستحکم با بخش بشقاب‌پرنده، همواره این دو پدیده را در کنار هم ارزیابی می‌کند. بسیار پیش آمده است که انسانها از یک موضوع به ظاهر واحد صحبت کرده‌اند اما منظورهای متفاوتی داشته اند. آنچه در این بخش از آن به نام حلقه‌های کشتزار نام برده می‌شود، حلقه‌هایی هستند که که گمان می‌رود توسط موجودات فضایی یا همان سرنشینان بشقاب‌پرنده‌ها ایجاد شده‌اند و یا به آنها نسبت داده می‌شوند.

برخی از اشکال بشقاب‌پرنده‌ها طبق گزارشات عبارتند از:

 

البته این تصاویر فقط شامل بخشی از مشاهدات بوده و تنوع آن مسلما بیشتر از این است.

آدم‌فضایی‌ها، چه واقعا فضایی باشند و چه دارای منشأ زمین باشند، همواره یکی از دل‌مشغولی های اثبات‌نشده بشر بوده و هست و احتمالا خواهد بود. برخی اعتقاد دارند که به طور کل چنین چیزی فقط زائیده تخیلات است. برخی آنرا محتمل دانسته و برخی آنرا مسلم می‌پندارند. برخی آنرا دارای منشأ خارج از زمینی، برخی آنرا دارای منشأ داخل زمینی و برخی آنان را مهاجرانی بسیار قدیمی می‌دانند که از هزاران سال پیش در زمین زندگی می کنند.

در هر صورت، آنانی که به وجود آدم فضایی اعتقاد دارند، به شواهدی غیرقابل انکار اشاره می کنند که گاهی نمی‌توان آنها را به راحتی رد کرد. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود، در برخی آثار باستانی مصر نیز نمادهای تصویری از این موجودات وجود دارند.

اما آنچه به طور قطع می‌توان گفت،‌ این است که برخی از نمادها به طور تصادفی در اذهان متنبادر نمی‌شوند.

همانطور که در شکل بالا مشاهده می‌شود، نماد بشقاب پرنده به وضوح دیده می‌شود. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که بتواند وجود این نماد را تصدفی بداند و خود را با این حرف اقناع کند.

نظر به اینکه وجود آدم‌فضایی‌ها و بشقاب‌پرنده‌ها به شدت به هم وابسته دانسته شده است، همانطور که قبلا در مورد بشقاب‌پرنده به جمع‌آوری مقالاتی اینترنتی پرداختم، در این مورد نیز در بین مطالب موجود در اینترنت جستجو کرده و برخی مطالب که به نظر بهتر می‌آمد را انتخاب و برای درج در وبلاگ برگزیدم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...