تعبیر خواب مسیحی؟ آیا خوابهای ما از خدا هستند؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

این سایت خدمت تفسیر خوابهای مسیحی را ندارد. ما خواب تعبیر نمی کنیم. ما شدیدا اعتقاد داریم که خواب مردم و تفسیر آن چیزیست بین آنها و خدا. آیا خدا هنوز از طریق خواب صحبت می‌کند؟ در کلام خدا می‌بینیم که او بارها با مردم در خواب صحبت کرد. نمونه های آن کسانی هستند مثل یوسف، پسر یعقوب (پیدایش 37: 5-10)، یوسف، شوهر مریم (متی 2: 12-14)، سلیمان (1 پادشاهان 3: 5-15)، و بعضی دیگر (دانیال 2: 1، 7: 1، متی 27: 19). همینطور نبوتی از یوئیل نبی هست (یوئیل 2: 28)، که پطرس رسول در اعمال رسولان 2: 17 به آن و به استفادة خدا از خواب اشاره می‌کند. پس جواب ساده به این سوال بله است، خدا می‌تواند از طریق خواب صحبت کند و او اینکار را انجام می‌دهد.

امروزه ما این حقیقت را بنوعی دیگر استفاده می کنیم. ما باید بیاد داشته باشیم که کتاب مقدس تمام شده و کامل است. کتاب مقدس آنچه را که ما از امروز و تا ابدالاباد نیاز داریم بدانیم به ما می‌گوید. معنی این حرف این نیست که خدا معجزه انجام نمی‌دهد و یا امروزه از طریق خواب صحبت با ما نمی‌کند، اما هر چه خدا می‌گوید، چه از طریق خواب، رویا، الهام، و یا "صدای آهسته"، با آنچه خدا در کلامش با ما در میان گذاشته است در هماهنگی می‌باشد. اقتدار خوابها را نمی‌توان بالاتر از اقتدار کلام خدا گذاشت.

اگر شما خوابی دیده اید و احساس می کنید که شاید خدا آنرا به شما داده است، با دعا کلام خدا را بررسی کنید و مطمئن شوید که خوابتان در توافق با کلام خداست. اگر چنین است، با دعا به آنچه خدا، در رابطه با دادن آن خواب، از شما خواسته است جواب مثبت دهید (یعقوب 1: 5). در کلام خدا، هروقت کسی خوابی از طرف خدا می دید، خدا خودش معنی آن خواب را چه مستقیما به خود شخص و یا از طریق یک فرشته و یا از طریق یک پیام آور (پیدایش 40: 5-11، دانیال 2: 45، 4: 19) نشان می داد. وقتی خدا با ما صحبت می‌کند، مطمئن می‌شود که پیغامش بطور واضح درک شده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...