نشانه‌های ظهور منجی در سایت‹‹اسلام حقیقی››

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

در باب نشانه‌های ظهور، بعضی از نشانه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند به‌ویژه آن‌هایی که در سال ظهور رخ می‌دهند. یکی از نشانه‌های مهم ظهور، قتل نفس زکیه قبل از ظهور امام زمان (عج) و نزدیک ظهور ایشان است در تعدادی از احادیث به عنوان یکی از نشانه‌های حتمی نام برده‌شده‌است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) سایت اسلام حقیقی هدف از تأسیس این سایت را ارایه‌ی مقالات و اخبار پیرامون آخرالزمان، مهدویت و صهیونیسم بیان کرده است که این مهم از طریق ارایه ی مقالات نوشته شده توسط نویسندگان سایت، یا درج مقالات مرتبط از سایت های دیگر و با ذکر منبع صورت می گیرد. سایت حاضر تنها با هدف آگاهی تأسیس شده و خود را وقف امام زمان (عج) کرده‌است.

بلاگر این سایت در پست اخیر خود به نشانه‌های ظهور امام زمان(ع) در دوره آخرالزمان پرداخته‌است.

بلاگر می‌نویسد: نکته‌ی مهمی که درباره‌ی نفس زکیه وجود دارد، اهمیت فراوان شناخت اوست. زیرا فاصله‌ی شهادت وی تا ظهور امام زمان بر طبق بعضی از روایات بیش از 15 شب نیست. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد و در سایت‌ها و وب سایت‌های مهدویت بارها به بحث گذاشته شده‌است، وجود احادیث ظاهراً متناقض در مورد نفس زکیه است.

وی در ادامه می‌نویسد: این سؤال که آیا تناقضی در روایات وجود دارد یا نفس زکیه نام دو نفر با ویژگی‌های متفاوت است مطلبی است که قرار است در این مقاله مورد بررسی قرار گیرد. حال که به اهمیت شناخت نفس زکیه پی بردیم، به بررسی روایات درباره‌ی ایشان می‌پردازیم.

وی ادامه می‌دهد: روایات متعددی در مورد نفس زکیه در متون دینی ما وجود دارند که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

1- در احادیث معدود، اما معتبری محل شهادت نفس زکیه در نجف کوفه بیان شده‌است:

کشته شدن انسانی پاک در پشت کوفه(منظور نجف است)به همراه هفتاد نفر از نیکوکاران)) که این حدیث در باب نشانه های ظهور بیان شده‌است. ظاهراً در بعضی از احادیث به جای ظهرالکوفة از نجف‌الکوفة استفاده شده‌است.

بلاگر می‌افزاید: در دسته‌ی دیگری از احادیث محل شهادت نفس زکیه در حجاز (مکه) و بین رکن و مقام ذکر شده‌است: گزیده‌ای از روایت فوق: در فاصله ی بسیار اندکی قبل از ظهور امام زمان (عج)، یکی از سادات(نفس زکیه) که بعضی از روایات او را سید حسنی نامیده‌اند، آخرین آمادگی‌ها و اتمام حجت‌ها را با مسلمانان و به خصوص مردم مکه می‌نماید، اما مکیان او را در بین رکن و مقام (که محل حرامی است) به شهادت می‌رسانند. بعد از وقوع این حادثه و در مدت بسیار کوتاهی بعد از آن، امام زمان ظهور می‌کنند و دنیا را پر از عدل و داد می‌نمایند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...