آخرالزمان، وقایع،شخصیت ها

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

اکنون ما در عصر ظهور امام زمان (ع) به سر می بریم ،هرچه جلومی رویم، نشانه های ظهور آشکارتر می شود لذا قصد دارم که این نشانه ها را با تطبیق دادن برشخصیت های امروز به شکا بشناسانم... . در بررسی نشانه ای ظهور ما با یک سری وقایع و بایک سری شخصیت ها رو به روییم لذا به طور مجزا به آنها می پردازم.

علایم و نشانه های ظهور امام زمان (عج) :

الف : وقایع و رویدادها

ب: شخصیت های ظهور

وقایع ظهور امام زمان به ترتیب :

احادیث زیادی در مورد این واقعه وجود دارد که دراین زمان نمی گنجد مثلا در احادیث آمده که اهل مشرق زمین انقلابی می کنند وزمینه را برای ظهور امام زمان مهیا می کنند .... .

آنها در ابتدای انقلاب خود با حاکم ستمگر عراق (صدام ) وارد جنگی طولانی مدت می شوند... . در ادامه آنها به رهبری سید خراسانی ( سید حسینی ) و همچنین صالح ابن شعیب راه را تاظهور امام زمان ادامه می دهند... .

... و آمده آنها حق را می طلبند ولی به آنها داده نمی شود...(انرژی هسته ای)

و ... .

*** با توجه به شرایط فعلی نزدیک ترین واقعه تا ظهور همین کودتای سفیانی است ... .پس اگر در آینده ی نزدیک در اخبار شنیدید که در دمشق زلزله آمده خودتان را برای مقابله با سفیانی آماده کنید ... .

**** "" چطور مهدی قیام کند در حالی که هنوز فرد چشم شکسته در صنعا انقلاب نکرده است .. ."" **** .

لذا یکی دیگر از حوادث مهم که در آینده ی نزدیک رخ می دهد انقلاب یمانی ( سید حسنی ) در صنعا پایتخت یمن است .

این انقلاب برای زمینه سازی ظهور و به ویژه برای زمیه سازی فتح شبه جزیره توسط حضرت است... .

این انقراض هم زمان با مرگ پادشاه معروف یعنی ملک عبدالله است که توسط یکی از خواجگان کشته و سر بریده می شود... .

***********************************************

ب) شخصیت های ظهور امام زمان (عج):

"" خارج می شود جوانی که در سمت راست بدن او علامتی وجود دارد ... . ""

این علامت آدم را یاد آن انفجار در آن مراسم و آن سخنرانی توسط آیه الله العظمی امام سید علی خامنه‌ای (حسینی ) می اندازد.

در حدیث دیگر می گوید : "" سید خراسانی سیدی حسینی است.""

که آخرفامیلی ایشان هم همین است ..... .

سید خراسانی پرچم اسلام را تحویل امام زمان می دهد.. .ان شاءالله.

از امام صادق، علیه السلام، روایت شده است که فرمود:

خروج خراسانى و سفیانى و یمنى در یک سال و یک ماه و یک روز واقع مى شود، درفش یمنى در بین این پرچمها از همه هدایت گر است، زیرا وى مردم را به حق دعوت مى کند. (3)

مدتی قبل در یمن فردی به نام سید حسین الحوثی بود که احتمال داشت که او همان سید یمانی موعود باشد که همین علت باعث شد که او در حمله ارتش یمن کشته شود ... .و اینک فرد دیگری از خاندان الحوثی وجود دارد به نام عبدالمالک الحوثی که شاید او همان یمانی موعود باشد .

حال چند احتمال به نظر بنده می رسد :

*** در احادیث در مورد حزب الله و لبنان صحبتی نشده و بی شک این برای مصون ماندن این حزب بوده است ...***

*** دراین صورت اهل بیت (س) با یک تیر دونشون زده اند:

هم اینکه حزب الله لبنان بی سروصدا بوجود آمده هم اینکه در یمن جواسلامی سنگینی به نفع امام زمان بوجود آمده.... درواقع اگر این گونه باشد سید حسن نصرالله یمانی موعود است و پرچم زرد رنگ او پرچم هدایت است... .

*** به هر حال آنچه مهم است این است که یمن در آستانه ی یک انقلاب مهم به سود مهدویت است... .ان شاءالله *** .

که زمینه ساز ظهور امام زمان است .که این جنبش ها شامل حماس و جنبش نظامی جها اسلامی هستند.از رهبران این جنبش ها می توان به حضرات آیات: امام اسماعیل هنیه ، امام خالد مشعل، امام مشیر مصری امام حمدان و امام رمضان عبدالله نام برد که مهم ترین و سرکرده ی آنها اسماعیل هنیه است ... .

*** طرح یک سوال مهم ؟ مگر اسماعیل هنیه سنی نیست چگونه او یار امام دوازدهم و زمینه ساز ظهور است ؟؟؟

جواب : باید بگوییم که در مورد منجی و ظهور مهم نیست که چه کسی شیعه است یا سنی یا مسیحی یا حتی یهودی زیرا امام زمان (س) فقط امام شیعیان نیست بلکه ایشان امام و امید همه ی آزادگان جهان است و این مهم است که چه کسی مستکبر است و چه کسی مستضعف... **

این ها شخصیت های خوب بودند ولی حالا دو شخصیت بد :

متاسفانه عکسی از سفیانی نداریم ولی عکس کسانی که اورا دیده اند آری.

در سفری که حقیر (سید عباس موسوی مطلق) همراه ایشان به مدرسه علمیه ولی عصر(عج) در شهرستان بروجرد رفتیم بعد از سخنرانی معظم له یکی از طلبه ها از ایشان سوالی کرد:آقا! می گویند شما سفیانی را دیده اید و گفته اید الان در سوریه است آیا این مطلب راست است یا نه؟ایشان بلافصله عصبانی شدند و گفتند :من نگفتم سفیانی است گفته ام شخصی با مشخصات سفیانی الان وزیر دفاع سوریه است و من با او ملاقات کرده ام وباتوجه علائم سفیانی و ملا قات من با او احتمال داده‌ام که سفیانی باشد من وقت ظهور را تعیین نکرده‌ام ولکن این را بدانید ظهور نزدیک است ان شاء الله. البته در سفر اخیر ایشان به شهر درود در ربیع الاول 1420 فر مودند من معتقدم هر صد سال شمسی متعلق به یک امام است و الان قرن 14 متعلق به امام زمان است و حدودا 22 سال دیگر یعنی ظهور خیلی نزدیک است آماده باشید و امیدوارم که زنده باشم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...