نظر سنجی، درباره ازدواج حضرت مسیح با مریم مجدلیه

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس یک تحقیقات که روز گذشته در لندن منتشر شد، کتاب «رمز داوینچی» به شدت از میزان ایمان و اعتقاد مردم به کلیسای کاتولیک کاسته است.

در این تحقیقات آمده است: هم اکنون پس از انتشار این کتاب، تعداد افرادی که فکر می‌کنند حضرت مسیح ازدواج کرده و صاحب فرزندانی شده، به دو برابر و تعداد افرادی که گروهی از کاتولیک‌ها موسوم به «اوپیوس دی» را گروهی جنایتکار می‌دانند به چهار برابر افزایش یافته است.

«آستین اوریق»، دبیر کل مطبوعاتی کاردینال «کورماک مورفی_اوکونور»، اسقف اعظم کلیسای کاتولیک انگلستان گفت: تعداد قابل توجهی از مردم این ادعای دورغین را بعنوان یک حقیقت پذیرفته‌اند و این زنگ خطری جدی محسوب می‌شود.

«اوریق» گفت: آمار‌های ما نشان می‌دهد که برای تعداد بسیار زیادی از مردم رمان «رمز داوینچی» تنها یک ابزار سرگرمی نیست.

عده‌ای از محققان هفته گذشته نیز در مصاحبه با بیش از هزار نفر از افراد بالغ به این نتیجه رسید که 60 درصد از خوانندگان این کتاب بااتفاق به مسئله ازدواج حضرت مسیح با مریم مجدلیه و ادامه نسل آنها معتقدند و سی درصدی باقیمانده از میان افرادی هستند که هنوز این کتاب را نخوانده‌اند.

کتاب جنجال‌برانگیز «رمز داوینچی» نوشته «دان براون»، که تاکنون در بیش از 40 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش رفته است، گروه «اوپوس دی» را بعنوان سازمانی جنایتکار با عقاید سیاسی «ماکیاولی» معرفی کرده که برای مخفی نگاه داشتن راز مخوف کلیسا، دست به جنایت بزنند.

فیلم «رمز داوینچی» برگرفته از این رمان امروز (چهارشنبه 27 اردیبهشت) در پنجاه و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن برای اولین بار اکران شده و قرار است، دو روز بعد نیز در بسیاری از کشورهای جهان از غرب و شرق به نمایش درآید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...