نمونه هایی از باران ماهی

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۲ دیدگاه

یک توفان قوی شاید بتواند دلیلی برای توضیح به وجود آمدن باران ماهی های کوچک باشد اما هرگز نمی توان آن را دلیل اتفاقی که در یکی از دهکده های هند به وقوع پیوست دانست. چرا که حداقل ده نفر از اهالی این دهکده شاهد سقوط ماهی هایی به وزن 8 پوند از آسمان بودند.

در فوریه 1861 هم مردمی بودمی در تعدادی از مناطق سنگاپور، شاهد بارش باران ماهی بودند. هنوز چند ساعت از وقوع این حادثه عجیب نگذشته بود که زلزله تمامی این مناطق را به شدت لرزاند. البته هنوز هیچ دلیلی برای مرتبط کردن این دو پدیده به همدیگر پیدا نشده است اما همین مساله باعث شده که از نظر مردم این منطقه بارش حیوان از آسمان همراه با خبرهای بد و ناگوار باشد.

در سال 1948 هم یک اتفاق عجیب دیگر در بورنموس انگلیس رخ داد و گلف بازانی که همیشه از جمع شدن ابرهای تیره در بالای سرزمین و به هم خوردن بازی شان می ترسیدند در هنگام بازی، با بارانی از اره ماهی مواجه شدند! اره ماهیهایی که بعد از سقوط هم همچنان زنده بودند!

در سال 1989 هم در استرلیا،در محوطه چمن جلوی خانه بهارولدود دیجین حدود 800ماهی ساردین به طور غیر معمولی از اسمان به پایین افتادند تا پرونده بارش باران های عجیب همچنان باز بماند.

یکی دیگر از نکته های عجیب در وقوع این پدیده این است که تنها یکی منطقه خاص درگیر آن می شود. برای مثال در سال 1956 در ایالت آلابامای آمریکا، زن و شوهری گزارش دادند که ابر تیره کوچکی در آسمان و تقریبا در بالای سرخانه آنها شکل گرفت و بعد از مدت کوتاهی شروع به باریدن کرد اما علاوه بر باران، انواع ماهی ها هم از آن به زمین سقوط کردند که البته همگی هم زنده بوده اند. ابر اسیاه بعد از مدتی سفید و ناپدید شد. نکته جالب اینجا بود که این اتفاق برای خانه های دیگر در آن منطقه نیفتاد.

  • Gertie

    Gertie

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۱:۴۸

    Excellent post. I used to be checking constantly
    this blog and I am inspired! Extremely useful information specially the
    final section :) I handle such info a lot. I used to be seeking this particular information for a
    long time. Thanks and best of luck.

  • Jonathan

    Jonathan

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۵:۱۰:۵۵

    I'm very happy to find this page. I want to to thank you for your time for this fantastic read!!
    I definitely loved every little bit of it
    and I have you saved as a favorite to look at new stuff in your web site.