اسرار واقعی تله پاتی

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

پرورش ارتباط افکار با یکدیگر

معنای تله پاتی این است که شخص قادر است افکار، احساسات، یا عواطف و هیجانات خودش را بدون استفاده از ذهن خود به شخص دیگری ارسال کند.

هر کدام از ما توانایی تله پاتی را داریم. پس چرا از آن استفاده نمی کنیم؟ اکثر مردم به اندازه لازم با قصد برای پرورش ذهنشان در استفاده از توانایی های تله پاتیکی شان، وقت صرف نمی کنند. مثل هر نوع مهارت دیگری، آن نیز نیاز به تمرین دارد تا بتوان تله پاتی را خوب انجام داد. به هر حال گاهی اوقات، بدون اینکه از آن آگاه باشیم توانایی های تله پاتیکی ظاهر می شوند، اما شما می توانید این توانایی را تا آن نقطه رشد دهید که با ذهن آگاهتان آن را به کار ببرید.

درباره موضوعاتی که از قدرت ذهن استفاده می شود شک و تردید وجود دارد. به هر حال در این مورد کمی فکر کنید. حتی خلق و خوی شادمانه و خوب شما، حتی می تواند فقط با قرار گرفتن در کنار کسی که خلق و خوی غمگین، افسرده و ناراحت دارداز بین برود. در آن لحظاتی که شما حالت شادمانه تان از بین می رود، حالت غم و افسردگی را نسبت به فرد دیگر ابراز می نمایید.

مهم نیست که افراد دیگر راجع به چه مساله ای صحبت می کنند، در واقع آنها احساسات منفی یا هیجانات واقعی خود را به ذهن ناهشیار شما منتقل می کنند. این نوعی از تله پاتی است.

مطالعات علمی گزارش نموده اند که شما از طریق یادگیری چگونگی ارسال احساسات و افکارتان به سوی شخصی معین و همچنین وارد ذهن ناخوداگاه شدن، قادر می شوید هر نوعی از توانایی های تله پاتیکی که دارید ولی در شما مکنون و پنهان بوده است را دوباره فعال کنید.

به هر حال برخلاف زبان بومی تان، والدین تان به احتمال زیاد به شما آموزش نداده اند که چگونه از توانایی های تله پاتیکی خود استفاده نمایید. خوشبختانه، این به آن معنی نیست که شما توانایی برقراری ارتباط تله پاتی را ندارید. فقط به این معنی است که شما تاکنون یاد نگرفته اید چگونه از آن استفاده نمایید. اینها ابزارهایی هستند که ما هرگز استفاده از آن را نیاموخته ایم.

پرورش "نیروی عضلانی فکری"

اگر شما آموزش زبان ندیده بودید، آیا می دانستید چگونه باید صحبت کنید؟ شما مجبور بودید دهانتان و تارهای صوتی تان را برای شکل گیری کلمات، تمرین و آموزش دهید. مشابه آن، شما نیاز دارید نیروی عضلانی ذهنی ضروری برای تله پاتی را درست کنید.

بخش های مختلف مغز، عملکردهای مختلفی را کنترل می کنند. سطح هشیار ذهن، بخشی از ذهن است که فعالیت های تله پاتیکی شما را کنترل می کند. یا خلسه هیپنوتیزمی، همچون حالت وضعیت ریلکسیشن عمیقی می ماند که همه افراد توانایی رسیدن به این وضعیت را به راحتی دارند.

شما نیاز دارید یاد بگیرید چگونه ذهنتان را تا حدی ریلکس کنید که قادر شوید بسادگی به وضعیت نسبتاً خوبی در خلسه برسید. وقتی شما بتوانید در آن موفق شوید، در مسیر آموزش کنترل ذهنتان توسط خودتان هستید.

تمرکز!

ممکن است فراگرفتن مهارت حفظ تمرکز بر روی ذهنتان در حالت خلسه، مشکل باشد. به هر حال، در حین حالت تمرکز در خلسه بعدی، روی یک فرد تمرکز کنید، کسی که شما می خواستید با وی تماس برقرار کنید.

همان طور که به خلسه می روید، تجسم این فرد را ادامه دهید. منظور ارسال افکار مثبت و تصور حرکت این علامت ها به سوی او است. با تجسم این فرد افکارتان به وی می رسد، به انجام آن برای چند دقیقه ادامه دهید و مطمئن باشید که آنها را دریافت خواهند کرد.

سپس تمرکز خود را کاملا متوقف کنید. همچنین این مساله مهم است که این فرد می تواند احساس نبود و قطع ارتباط با شما را احساس کند، که به احتمال زیاد امیدواری آنان را برمی انگیزد تا سعی کنند دوباره با شما تماس بگیرند و دوباره با شما ارتباط برقرار کنند.

نکته این جاست که ابتدا روی خودتان تمرکز کنید. سپس وقتی شروع به امتحان روی دیگران می کنید، ذهن شما آماده و پذیرا خواهد شد که افکار، تصورات و احساسات آنان را بهتر و راحت تر دریافت کند.

تمرین دو نفره

وقتی با دوست خود تمرین تله پاتی می کنید، یک نفر تصورات ذهنی و فکری خواهد فرستاد و بوسیله فرد دیگر افکار دریافت می گردد. با فرستادن تصویرها و تصورات ساده آغاز کنید، مثل رنگهای روشن و پس از آن می توانید از افکار و تصویرهای پیچیده تر استفاده کنید.

سپس وقتی که افکار را دریافت کردید همه آن افکار و تصویرهایی که به ذهنتان می آید را بنویسید. پس از هر جلسه تمرین نوشته های خودتان را با نوشته های دوست خود مقایسه کنید. میزان احساسات و تصورات درست را مورد توجه قرار دهید. هر چه بیشتر تمرین کنید، دریافت های شما درست تر و دقیق تر خواهد شد.

منبع:

تمام حقوق معنوی و مادی این اثر متعلق به سایت سه نشانه http://www.3neshaneh.com می باشد، اما پخش مطلب با ذکر نام این سایت بلامانع است.

البته رعایت نکردن این حقوق بسیار آسان می باشد، مهم این است که شما به دنبال چه نشانه ای می باشید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...