معمای عجیب جک چشم سرخ

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

از ژرفای شبی سیاه موجودی محیرالعقول پرنده و ترسناک بیرون پرید که بیش از شش سال باعث وحشت مردم شد.

در ابتدا وجود او را هیچکس باور نمی کرد هیچ کس وقتی به گفته های اهالی جنوب غربی لندن که مدعی بودند موجودی را دیده اند که پرواز می کرد وقعی نمی گذاشت اما گزارشات ادامه یافت و در ۱۸۳۸ نقل تمام محفل بود.

جین آلزوپ دختری جوان و زیبا بود که با دو خواهر و پدرش در خانه کوچکی درکوچه بیرهیند زندگی می کرد او شنیده بود که مردم درباره جک چشم سرخ چیزهایی می گویند اما اعتنایی به این افسانه نداشت.

 یک شب ضربه هایی پیاپی به در خانه آنها خورد جین نزدیک در رفت و شنید که من افسر پلیس هستم برایم چراغی بیاورید جک چشم سرخ را دستگیر کردیم.

جین با خود اندیشید و لابد راست می گوید. به سرعت دوید و شمعی آورد و ازخانه بیرون دوید اما به محض اینکه شمع را به مرد داد او گردنش را گرفت وبازویش را بدور گردن او حلقه کرد و به تن و بدن او چنگ کشید.

دختر جیغ کشید و خود را رها کرد مرد او را تعقیب کرد و موهایش را گرفت و به صورت و گردنش چنگ زد. خواهر دختر با صدای جیغ او به خیابان دوید و فریاد زد تا مردم به کمک آیند اما پیش از آنکه کسی بتواند راه مرد را ببندد او درتاریکی ناپدید شد.

جین بعدا چنین شرح داد: کلاهی عجیب بر سر داشت و لباس چسبان سفیدی مثل مشمعبر تن صورتش مخفی بود اما چشمانش مثل دو تکه آتش می درخشید ناخنهایش چنگالهای بلندی داشت و از دهان او دود سفید و ابی بیرون می زد. این شرح وتوصیف بعدها بارها و بارها شنیده شد همیشه همان چشمهای دوزخی چنگالها ولباس چسبان سفید.

لوس اسکیل ۱۸ ساله هنگام غروب از منزل برادرش خارج شد خواهرش همراه او بود در کوچه حرکت می کردند که شبح بلند سیاهی از تاریکی بیرون پرید شعله سرخی از دهانش خارج می شد به چشمان لوسی آسیب رساند.

 در طی سالها ۱۸۵۰ و ۱۸۶۰ جک چشم سرخ در همه انگلستان دیده شد بخصوص در مرکزکشور. در ۱۸۷۰ بعضی از مقامات پلیس و ارتش که برای دستگیری او در کمینبودند گزارش کردن که به شدت توسط شبحی که از تاریکی بیرون جهیده آنها رامضروب کرده سپس به سقف پاسگاه آنها پریده صدمه خورده اند. مردم خشمگین درمحله لینکلن در شب سال نو ۱۸۷۷ به سوی جک شلیک کردند اما او قهقهه ای زد وناپدید شد.

 تا به امروز کسی نفهمیده جک که یا چه بوده مدتی سوظن متوجه شخصی به نام مارکیز واترفورد شده بود اما گرچه او یکی از دیوانه ترین دیوانگان دورانویکتوریا بود اما آدم شروری نبود.

 چشمان دوزخی جک آخرین بار در ۱۹۰۴ در لیورپول دیده شد و ۶۷ سال بعد ازاولین باری که او را دیده بودند از زمین به سقف خانه ای پرید و ناپدید شد.

 آیا او برای همیشه ناپدید شده است؟

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...