فرازمینیان عهد باستان قسمت هفتم

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

ادامه گزارش؛ "جورجیو تسرکالوس" به هزاران مجسمه طلائی کوچک، که شباهت زیادی به هواپیماهای امروزی دارند اشاره می کند و می گوید؛ اخیرا نمونه یا کپی این هواپیماهای کوچک، توسط چند سازنده و تکنیسین هواپیما ، در سایزهای واقعی یک هواپیما ، ساخته شده اند و جالب توجه است بدانیم، پس از پرواز دادن این نمونه ها، ثابت شده است که این هواپیما های طلائی کوچک، که به هزاران سال پیش تعلق دارند، نمونه های کوجکی از هواپیماهای بزرگ هستند که توسط سازندگان کهن طرح ریزی شده و حتی از نظر آیرو دینامیک نیز محاسبه دقیق شده اند. "جورجیو" همچنین راجع به یک مجسمه کوچک دیگر، که درموزه استانبول درکشور ترکیه قرار دارد می گوید؛ نمونه کامل یک سفینه با یک سرنشین فضانورد  را در ذهن انسان تداعی می کند یا ساده تر آنکه می توانید کلاهک یک سفینه مانند شاتل را در این مجسمه کوچک، به عینه مشاهده کنید .

گزارشگر می گوید؛ "اریک فون دنیکن" مدعیست که مدارک وشواهد بیشماری از گذشتگان در مکزیک، به یادگار مانده است وآنان در حدی خارق العاده و محکمه پسند هستند که احتیاج چندانی به کاووش در دیگر نقاط جهان برای اثبات وجود فرازمینان کهن نداریم. وی اضافه کرده و می گوید؛ سایت متعلق به تمدن "مایا"، در "آپولانکه"، که تا زمان حمله اسپانیایها، متروکه مانده بود گویای اطلاعات بسیار وسیعی در زمینه فرازمینیان ، که زمانی در این ناحیه از کره زمین آثار و بناهای اعجاب انگیزی از خود بجا گذاشته اند می باشد. "دیوید چیلدرس"، باستانشناس و محقق آمریکایی در این رابطه می گوید؛ زمانیکه از پله های هرم بالا می روید با راهروهای  تاریکی مواجه می شوید که شما را بطرف اعماق زمین راهبرمیشوند و سپس شما را با سه معبد اسرار آمیز مواجه می کند در درون یکی از این معابد با سنگ قبر عظیمی که 7 تن وزن آن برآورد شده است مواجه می گردید، این سنگ قبر به قرن هفتم میلادی تعلق دارد و بر روی آن تصویر بسیار زیبا و اعجاب آور رهبر قوم مایا "لرد پکال"، طراحی بر جسته شده است، این فرمانروای اسرار آمیز "مایائی"، قد و قامتی، حدود چهار متر داشته (قد و قامتی در حد خدایان سومری آنوناکی) و مورد پرستش مردمان مایائی قرار می گرفته است. بر اساس نظریات باستانشناسان دولتی، وی سمبل قدرت ماورالطبیعه و رابط میان مردم خود و دیگر سو بوده است اما بر اساس محققان تئوری فضا نوردان کهن، در راس آنان "پرفسور دنیکن" تصویر "لرد پکال"،  او را نشسته در کپسول فضائی نشان می دهد که در اطرافش ادوات و دستگاه هائی وجود دارند که دقیقا سفینه ای را در حال برخاست از زمین نشان می دهند. بعقیده "دنیکن"، تصویر "لرد پکال"، مدرک بسیار مهمی از وجود فضانوردان کهن است.

"جیسن مارتل"، می گوید: زمانیکه به شباهتهای غیرقابل انکار فضانوردان امروزی با تصویر نشسته "لرد پکال" که در سفینه خود نشسته و در انتظار پرواز بسوی فضا است نگاه می کنید؛ براحتی درمی یابید که تصویر "پکال"، فضانوردی را درمراحل اولیه پرواز،نشان می دهد.

"مارتل"، اضافه کرده و می گوید: باید از خود پرسید که این تصویر، صرفاً می خواهد یک ماجرای ساده را بیان کند یا آنکه مردمان آن روزگار، برداشت خود از دیدن چنین صحنه ای را خواسته اند با زبان ساده خویش در غالب تصاویر به بیننده منتقل کنند، گزارشگر می گوید؛ با وجودی که اغلب باستانشناسان دولتی ومنتقدین، نظریات "اریک فون دنیکن"، را بیهوده تصور می کنند، توریستهای بیشماری که برا ی دیدن معبد "لرد پکال"، به این منطقه می آیند کپی یا نمونه تصویر"لرد پکال"، که با توضیحات "دنیکن" همراه است را خریداری کرده و با خود به یادگاری می برند و با وجودیکه اخیرا ورودی به معابد یاد شده، توسط دولت مکزیک قدغن اعلام شده است، محققانی چون "دنیکن"، چیلدرس، ریچارد سی هوگلند، مارتل و غیرو مدارک و شواهد بیشمار دیگری را ارائه داده اند که وجود مسافران فضایی در آن دوران را اثبات میکند ."دیوید چیلدرس"، مدعی است که "لرد پکال"، تنها فرازمینی نبوده که دراین مکان قدم گذاشته است بلکه، رهبران دیگر "مایائی"، نیز وجود دارند که از خود، آثار اعجاب آور دیگری مانند "تقویم مایا"، و اصول ستاره شناسی "مایا"، را به جا گذشته اند. آنان، اغلب ریاضی دانان و ستاره شناسان متبحری بودند که در نوع خود بی همتایند. مورد دیگر، آنکه ما هنوز نتوانسته ایم بدانیم که چرا و چگونه ، به ناگاه مردم "مایا"، یک شبه ،از صحنه روزگار پاک شده اند، هیچ گور دسته جمعی از آنان تا به امروز پیدا نشده است .

بعقیده من آنان کره زمین را به ناگاه ترک کرده اند و دیگر باز نگشته اند.

گزارشگر در بخش دیگری می گوید: تصاویر و مجسمه ها، تنها باز مانده دوران کهن نیستند بلکه مدارک خارق العاده دیگری نیز هر روزه در جائی از کره زمین پیدا می شود که اعجاب همگان، خصوصا باستانشناسان را برمی انگیزاند. از جمله در سال 1929 تاریخ شناسان بطور اتفاقی نقشه جغرافیائی کره زمین را در کوهپایه های " گزل"، در ترکیه پیدا کرده اند، این نقشه ظاهرا به یک آدمیرال ترک بنام "پری ریس" که در قرن 16 زندگی میکرد تعلق داشت، "مایکل کریمو" در رابطه با این نقشه می گوید؛ نواحی قطب جنوب، در آن نقشه  ظاهرا از یخبندان عاری بوده است درهالیکه ، آخرین باری که قطب جنوب عاری از یخبندان بوده، بر می گردد به میلیون ها سال پیش! این نقشه بدرستی مناطق ساحلی اروپا و آفریقای شمالی را نیز نشان داده است اما نکته ای که جالب توجه است این است که منطقه قطب جنوب 300 سالی از کشف آن نمی گذرد!

"جیسون مارتل" ، در این رابطه می گوید؛ ما تا سال 1958 رادار مجهزی نداشتیم که مناطق یخبندان قطب را که حد اقل به قطر2 کیلومتر با یخ پوشیده است را شناسائی کند! چطور و چگونه نقشه ای که به 1531 تعلق دارد توانسته است که منطقه یاد شده را با جزئیات حیرت آور نشان دهد؟

گزارشگر در همین رابطه می گوید: زمانیکه متخصصان نقشه آدمیرال ترک "پری ریس" را بر روی نقشه مدرن کره زمین قرار دادند، حیرت زده شاهد نقشه ای بودند که با جزئیات دقیق، نقشه نیمی از کره زمین را که در پنج قرن پیش تهیه شده است را نشان داده است! "مارتل"، می گوید: پنج قرن پیش، چگونه شخص یا گروهی بدون آنکه به فن و تکنیک پرواز، آشنائی داشته باشند، نقشه ای به این واضحی راتوانسته اند ترسیم کنند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...