فرازمینیان و حوادث بزرگ قسمت چهارم

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

در ادامه، گزارشگر می  گوید: بر اساس تحقیقات "تئوریسینهای فضانوردان کهن"، در اکثر حوادث عظیم و فجایع طبیعی که تا بحال در کره زمین اتفاق افتاده است سفاین فرازمینیان "یوفو"، دیده و شناسائی شده اند. حداقل از زمانی که بشر رکورد حوادث طبیعی و فاجعه بار را با جزئیات، جمع آوری کرده است. سوال اینجاست که چرا این سفاین دیده می شوند؟ آیا فرازمینیان حوادث طبیعی کره زمین را دنبال می کنند و اصولا فجایع زمینی پدیده ایست که کنجکاوی آنها را جلب می کند؟ یا آنکه هدف دیگری را دنبال می کنند؟

در آوریل 14، 1561،  در شهر نورنبرگ، در کشور آلمان، هنگامیکه مردم این شهر صبحگاه از خواب بیدار می شوند، بناگاه آسمان شهر خود را در محاصره بشقاب های پرنده عظیم می بینند! این سفاین دیسک مانند به رنگهای، سیاه، قرمز، زرد، آبی و نارنجی دیده می شوند  که در آسمان حضور داشته و براساس شواهدی که امروزه در بایگانی شهر نورنبرگ وجود دارد ، حادثه آن روز را با جزئیات کامل نوشته شده دارد . در میان سفاین دیسک شکلی که در آسمان شهر پدیدار شده بودند، بی درنگ دو سفینه سیلندر شکل ، یکی از آنها ازطرف شرق به سوی غرب پرواز می کرد و دیگری برعکس در آسمان شهر پدیدار شدند و بعد از آنکه به نزدیکی یکدیگر رسیدند آتشبارهای این سفاین به سوی هم نشانه رفته و بسوی یکدیگر شلیک کردند تقریبا پس از یک ساعت نبرد در آسمان شهر، تعدادی از سفاین که به صحنه نبرد پیوسته بودند مورد هدف طرفین قرار گرفته و در شهر و حومه آن سقوط می کنند و پس از برخورد با زمین دچار انفجارهای مهیبی شده و از بین می رفتند.

پنج سال پس از وقوع این حادثه یک مهندس آرشیتکت اتریشی، بنام "هانس گلیزر"، صحنه نبردی که شاهد آن بود را، در یک اثر هنری که از چوب ساخته شده بود به نمایش میگذارد. در این رابطه دکتر "ویلیام بریملی"، می گوید: در گزارشی که از صحنه این ماجرا، در آرشیو کتابخانه شهر"نورنبرگ"، وجود دارد و بر اساس اثر هنری، "هانس گلیزر"، سفاین دیسک شکل و سیگار شکل در آسمان در حال نبرد هستند، در گوشه سمت راست این اثر چوبی، می توان تعدادی "یوفو"، را که سقوط کرده و در میان دود و آتش اند را مشاهده کرد. از این صحنه می توان این نتیجه را گرفت که ظاهرا خصومت میان فرازمینیان امر دیرینه ایست که در اغلب کتب و الواح باستانی نیز بدان اشاره شده است.

گزارشگر در این رابطه می گوید: گروهی از "تئوریسینهای فضانوردان کهن"، معتقدند که این اثر هنری "540"، ساله، مدرک بسیار قابل توجهی مبنی بر وجود نبرد میان فرازمینیان در کیهان است.

"ویلیام بریملی"، همچنین اضافه کرده و می گوید: بر اساس شواهدی که در کتیبه ها و الواح قدیمی وجود دارد، نبرد میان فرازمینیان می تواند بخاطر سلطه بر کره زمین یا آنکه ، پاک کردن زمین از نژاد انسان باشد. بعنوان مثال در دوران "پلیگ"، (دوره خاصی که در تورات بدان اشاره شده)، اشاره شده که اجسام مدور و نورانی در آسمان، گاز کشنده ای را بوجود آورده بودند و انسانها با استشمام این گاز از پای در می آمدند.

گزارشگر می گوید: آیا می توان حوادث کهن را به حوادث فعلی که بخشاً حوادث فاجعه بار طبیعی است مرتبط ساخت؟ و آیا مدارکی وجود دارد تا ثابت کند که این سفاین بیگانه، نقش موثری در بوجود آوردن این فجایع دارند؟

شاید بتوان پاسخ این سوال را در جائی مانند "فلورانس"، در کشور " ایتالیا"، جستجو کرد! آنهم در آرشیو یا مدارکی که نابغه بزرگ "لئوناردو داوینچی"، از خود بجای گذاشته است! در سال 2005، در شهر فلورانس، گروهی از محققان و جغرافی دانان وابسته به ارتش ایتالیا، بطور اتفاقی کارگاه سری لئوناردو داوینچی را در آن شهر پیدا کردند. در این رابطه "دیوید ویلکاک" ، محقق جوان آمریکائی می گوید: لئوناردو، براستی یک نابغه تمام عیار بود، او نقاش، آرشیتکت، مخترع، شاعر و ریاضی دان بود، او توانایی این را داشت که با دست راست خود بنویسد و همزمان با دست چپ نیز بطور برعکس مشغول نگارش باشد، وی میگوید به عقیده من، این شخصیت تاریخی را باید بهتر بشناسیم تا بتوانیم اسرار بیشماری را از کارهای او بدست آوریم.

گزارشگر می گوید :"لئو ناردو داوینچی"، بخاطر اثر بی نظیر"لبخند ژوکند"، معروف شده است، اما زمانی که به دستنوشته های او رجوع می کنیم، خصوصا دست نوشته های جدیدی که از او در کارگاهش بدست آمده، به نبوغ عظیم او در زمینه های گوناگون می توانیم پی ببریم. او ماشین آلات جنگی بیشماری را طرح ریزی کرده بود بعنوان مثال ابزاری مانند تانک، اسلحه خود کار و هلی کوپتر و حتی زیر دریائی که در آن دوران وجود خارجی نداشتند.

"دیوید ویلکاک"، در این رابطه می گوید: او از اسرار بیشماری آگاه بود و ظاهرا وی از الواح و کتیبه های باستانی الهام گرفته بود یا آنکه گروهی خاص، این مدارک کهن را به او داده بودند تا بر روی آنها مطالعه کند! مدارکی بدست آمده که لئوناردو، با شخص فرازمینی، که یا بطور فیزیکی او را میدیده یا آنکه به شکل تلپاتیک با وی ارتباط داشته و مراوده اطلاعاتی انجام میداده است! "ویلیام بریملی"، در این رابطه می گوید: این را میدانیم که او ماشینی اختراع کرده بود که بشکل مدور بود، چیزی شبیه به "یوفو"، و حتی به وی اطلاعاتی مبنی بر ساختن سلاحهای گوناگون داده شده بود. آیا این اطلاعات نشان نمیدهد که فرازمینیان قصد شومی را در سر می پروراندند؟ "دیوید ویلکاک"، در این باب می گوید: آیا این اطلاعات برای این منظور به وی داده می شد که حیات بر روی کره زمین را توسط جنگ و خونریزی مورد تهدید قرار دهد؟

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...