فرازمینیان و حوادث بزرگ قسمت دوم

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

و اما "اریک فون دنیکن"، در رابطه با بخش "رولیشن"، انجیل می گوید: این بخش از کتاب انجیل، راجع به آینده بشر پیش بینی کرده است که در دوران پایانی، فرشتگان در آسمان نمایان می گردند و بشر را مورد قضاوت قرار داده و بقولی دوران حسابرسی اعمال نیک و بد انسان در روی کره زمین را آغاز می کنند. زمین لرزه های مهیب، طوفانهای سهمگین، سیل وسونامی های عظیم که ویرانی برای بشربه بار می آورد.

گزارشگر در این رابطه می گوید: جهت اثبات بیشتر پیشگوئی های انجیل، در سال 1947در صحرای "جودا" در اسرائیل، در غاری بنام "اریک" باستانشناسان تعداد "900"،  لوح که درزمان حضرت عیسی نوشته شد ه بود را بطور اتفاقی پیدا کردند. این الواح بنام "طومارهای دریای مرده"، شناخته شده است و بخشی از کتاب انجیل بوده که تا آن تاریخ مفقود مانده بود. درمیان این طومارها، تاریخ شناسان و انجیل شناسان به طومار مهمی بر می خورند که به"طومار جنگ"، معروف است و دراین سند تاریخی، از  جنگهای مهیب دوران آخر زمان با جزئیات کامل گزارش داده شده است. جنگی میان روشنائی و ظلمت، یا به عبارتی میان "حق و باطل"، . پرفسور " ویلیام .ج، فولکو،" باستانشناس آمریکائی، دراین رابطه می گوید: طومارهای معروف به دریای مرده، از نبرد میان فرشتگان نیک و فرشتگان پلید خبر می دهد، دقیقا مانند نوشته های کهن دیگراز تمدنهای کهن، که همواره درانتها ، در برابر هم آرایش جنگی بخود می گیرند تا به مصاف هم رفته و یکی از آنان پیروز گردد، به عبارتی جنگ شیطان، با فرشتگان خدا.

پرفسور" توماس بولارد"، در این باب می گوید: ظاهرا ما با دو نیروی نسبتا برابر مواجه ایم، یا به عبارتی خدایان ظلمت و خدایان روشنایی . این خدایان در برابر یکدیگر صف آرائی  می کنند و مشغول نبرد نهائی می گردند. این صحنه ها، بیشتر انسان را بیاد نبرد موجودات فرازمینی می اندازد. وی  در ادامه می گوید: دقیقا متالژی کهن، مانند مسیحیت و اسلام ، چنین صحنه ای را درکتاب انجیل و قران برای آدم به تصویر می کشند که درنهایت خداوند  در نبردی سهمگین با شیطان و غلبه بر او، صلح ابدی را در زمین بر قرار می کند. گروهی نیز براین باورند که منظور از این نبرد، این است که فرازمینیان در دوران آخر زمان، به کره زمین بازخواهند گشت و در نبردی خونین درمیان خود وانسانهائی که تعدادی درجبهه شیطان و گروهی نیزدرجبهه خداوند پیوسته اند به مصاف یکدیگر می روند.

گزارشگر می گوید: آیا این هشدارها براستی از جانب خداوند کائنات است یا آنکه از جائی دیگر سرچشمه می گیرد؟ و آیا اگر روزگاری با حوادث فاجعه بار روبرو گردیم ، این یک نبرد خدایی است یا آنکه صرفا یک چرخه طبیعی، که از آن آگاه نیستیم. گزارشگر توضیح داده و می گوید: در ساحل "توبا"، در کشور اندونزی ، سوپر آتشفشانی قراردارد که در حدود "76"، هزار سال پیش به ناگاه شروع به فوران کرده و در اثر آن آتشفشان، اوضاع جوی کره زمین به سرعت تغییر کرده و تقریبا نسل انسان را تا مرز نابودی پیش میبرد!

پرفسور "مایکل دنین"، فیزیکدان آمریکائی، در این باب می گوید: زمانیکه چنین سوپر آتشفشانی بوقوع می پیوندد، نگرانی بزرگی که پیش می آید این است که ذرات خاک حاصل از آتشفشان به سطوح بالای اتمسفر رفته و سپر غطوری تشکیل می دهد و مانع از تابش خورشید به زمین می گردد و دراثر چنین حادثه ای کره زمین آغاز به سرد شدن می کند و اگر این ماجرا ادامه پیدا کند در آنموقع می باید بطورجدی نگران حیات موجودات کره زمین باشیم !

گزارشگر می گوید: دانشمندان چنین حادثه ای را آغاز دوران محدود شدن ژنتیکی جانداران در روی کره زمین می نامند.

" جورجیو سوکالوس"، در این رابطه می گوید: حداقل دوبار موجودات کره زمین چنین حادثه خوف آوری را تجربه کرده اند. بطوریکه یکبار زمانیکه این اتفاق افتاد، تنها تعداد 3 هزار موجود "هومو سیپین"، در سرتا سر کره زمین بجا مانده بود. " ویلیام بریملی"، نویسنده کتاب" خدایان عدن"، در این رابطه می گوید: متاسفانه تکرار تاریخ، یکی از قواعد جدی بازی در کهکشان است. به همین منظور مدارک و شواهدی وجود دارد که فرازمینیان، گاهی در این حوادث و فجایع عظیم دست داشته اند. بعنوان مثال داستان طوفان نوح، که درکتب مذهبی مانند انجیل، تورات و قرآن، آمده است نوشته شده است که فرشتگان یا هرچه که مایلید نام آنان را بگذارید، تدریجا از اعمال بشر خسته و مایوس می شوند خصوصا از اعمال وحشیانه، خشونت بار، برتری طلبی و درنهایت سر و صدای بیش از حد انسان خسته می گردند و تصمیم می گیرند که همه را دریک حادثه بزرگ قربانی کنند. نمونه واضح آن طوفان عظیم نوح است.

" جورج نوری"، برنامه ساز رادیو”C2C”، می گوید، فرازمینیان یا "آنوناکیها"، تصمیم میگیرند که کره زمین را از وجود انسان پاک کنند و فرصتی به کره زمین دهند تا خود را مرمت کند! به همین دلیل طوفان نوح را بوجود آوردند.  درالواح سومری آمده است که خدایان یا یکی از سران "آنوناکی ها "، به کره زمین می آید و با نوح،(زئوسودرا)، صحبت می کند و به او می گوید که، به تو کمک خواهم کرد که کشتی عظیمی فراهم کنی و ازجانوران هریک نروماده ای را انتخاب کنی و بداخل کشتی برده وسپس آماده روز موعود گردی که طوفان و سیل از راه برسد و پس از مدتی بر روی آب و پایان طوفان ، کشتی خود را به ساحل امن برسانی و ...

"فلیپ کوپنز"نویسنده و خبرنگار دراین باب می گوید: زمانیکه به انجیل مراجعه می کنیم و به داستان حضرت نوح بر می خوریم، ظاهرا با شخصیتی مواجه می شویم که به شکلی از آینده خبردارد و...

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...