سیگنال بیگانگان (تمدن پیشرفته) دریافت شد...!!

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

در حال حاظر منابع خبر در حال کار با رصد خانه آرسیبو به منظور توسعه بهترین راه برای رمز گذاری انتقال داده است، سخنگوی کانال National Geographic در اوایل انتقال به سادگی تمرکز یافت که این شاید یک صدای طبیعی است اما با بررسی بیشتر به یک الگوی پیچیده اما قابل اعتماد دست یافت.

به احتمال زیاد این علائم با استفاده از کدهای باینری فاز (binary phase) یا دنباله ای از 1s و 0s باشد.

چهار دهه است که ستاره شناسان به سر و صدای آسمانها گوش میدهند برای نشانه ای از یافتن زندگی، تلاش شناخته شده به عنوان جستجو برای هوش فرازمینی و یا SETI گوشهای بزرگ رادیویی رصد خانه در دانشگاه ایالتی اوهایو که برداشت را در 72 انتقال رادیویی از جهت صورت فلکی برج قوس انجام می دهد.

این برداشت انتقالی 30 برابر قویتر از تابش محیط از اعماق فضا می باشد که منجم Jerry Ehman   را به خط خطی کردن این پیغام با عبارت Wow! وادار ساخته است!

هیچ کس نمی داند که آیا واقعا سیگنال به ظاهر غیر طبیعی به سمت ما توسط بیگانگان است که با وجود تلاش زیاد دانشمندان که 35 سال قبل انجام گرفته هم اینک جواب دریافت شده است این سیگنال کاملا در رمز و راز باقی مانده است.

پس از به رسمیت شناختن الگو دانشمندان در انتهای دیگر به لحاظ نظری تلاش می کنند که راهی را برای رمز گشایی انتقال و درک زبان پیدا کنند، این پیغام شاید به ظاهر کوتاه بیاید اما مطمئنا پیدا کردن سیگنال منشاء هوشمندی از یک سیاره دیگر با اهمیت خواهد بود.

 

و نکته بسیار مهم اینکه:

این سیگنال یک پیغام کاملا عجیبی است و به احتمال زیاد به یک تمدن بسیار پیشرفته وابسته است، دانشمندان می گویند که این سیگنال به 2/2 گیگا وات فرستنده نیاز دارد که این فرستنده بسیار قویتر از هر ایستگاههای رادیویی زمینی است!

در حال حاظر قویترین توان خروجی برخی از ایستگاههای زمینی در محدوده 500 کیلو وات می باشد.

Wow! سیگنال های تصویری بر روی صفحه رادار تنها از داده های ورودی است که ستاره شناسان 40 سال است که در آسمان در جستجوی نشانه هایی از زندگی هستند.

هیچ کس نمی داند که آیا واقعا سیگنال به ظاهر غیر طبیعی به سمت ما توسط بیگانگان مخابره شده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...