مقدمه نویسنده وبلاگ

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

آیا تا به حال به دلیل معما بودن بعضی از نقاط در جهان فکر کرده‌اید؟ این تفکر در مورد بعضی از مکانها در قدیم نیز رایج بوده است. مکانهایی که حتی معما نبوده‌اند ولی توسط بشر به معما برای گروه بزرگی از انسانها درآمده است. مکانهایی مثل شهر ممنوعه چین، اهرام مصر و ...

همیشه ارتباط مثلث برمودا و بشقاب‌پرنده برای من جالب بوده است. شاید در کودکی اینگونه می‌پنداشتم همانطور که هواپیماها در مثلث برمودا گم می‌شوند، از همانجا بشقاب‌پرنده‌ها بیرون می‌آیند. زیرا بعید است که این مسافت زیاد بین کهکشانها رغبتی برای آمدن صاحبان بشقاب‌پرنده‌ها به سوی کره زمین ایجاد کند.

این بدان معنی است که من در کودکی فکر میکردم در آن منطقه از زمین نوعی تبدیل‌کننده وجود دارد که هرچه را که جذب می‌کنند به فرم خود تبدیل می‌کنند. این احتمال و فرضیه از سوی من بسیار بعید و کاملا دور از منطق است و اصلا امکان وجود آن ندارد ولی این چیزی است که به ذهن من در سن کودکی رسیده بود.

اما اکنون فرضیه دیگری در ذهن دارم و آن هم تکنولوژی پنهان شدن است. با توجه به اخباری که در اینترنت شنیدم مبنی بر اینکه دانشمندان در زمینه پنهان کردن اشیاء از دید انسان تلاشهایی می‌کنند، این ایده به نظر من می‌رسد که ساکنان بشقاب‌پرنده‌ها می‌توانند زیاد هم دور از ما نباشند و در زمان لازم به منطقه‌ای نزدیک در فضا مراجعه می‌کنند که کلا با تکنولوژی پنهان شدن از دید بشر مخفی مانده باشد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...