فرضیه برون فکنی کالبد اختری

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

برون فکنی کالبد اختری ، فرضیه ای است که بیان می دارد یک فرد بر اثر تمریناتی خاص قادر است به بیرون از جسم خود برون فکنی کرده و سپس به میل خود به جسمش برگردد. این عمل می‌تواند بارها و بارها تکرار شود و فرد هوشیاری کاملی از ابتدای کار تا انتهایش داشته باشد...

تفاوت برون فکنی با رویابینی هوشیارانه در این است که در برون فکنی می‌توان مشاهداتی کاملا واقعی داشت و حتی به جاهای دوردست سفر کرد و صحت این موضوع را با آزمایش مورد بررسی قرار داد...

 

کالبد اختری :

این کالبد دقیقا شبیه کالبد جسمانی توصیف شده است و در حالت بیداری در انطباق با کالبد جسمانی است اما در هنگام خواب و بیهوشی و نظایر این‌ها از حالت انطباق خارج می‌شود.

وقتی کالبد اختری برون فکنده می‌شود هوشیاری می‌تواند در آن جای بگیرد. به عبارت دیگر فرد خود را در کالبد اختری اش می بیند و کالبد جسمانی اش را بصورت جسمی که در تختخواب افتاده است مشاهده می کند.

کابل اختری :

کابل اختری رشته ای است که از یک سو به ناحیه بین دو چشم در کالبد جسمانی متصل است و از سوی دیگر به نقطه ای از پشت سر به ناحیه بصل النخاع کالبد اختری متصل است. بعضی‌ها آن را با غده صنوبری مرتبط می دانند. عده ای هم ذکر کرده اند که این کابل در ناحیه شکم و ناف کالبد جسمانی قرار دارد. کابل اختری ارتباط حیاتی بین کالبد جسمانی و کالبد اختری را برقرار می سازد. قطر این کابل اختری در هنگام خروج ، در حدود پنج سانتی متر است اما در برون فکنی تا فاصله پنج متر از کالبد جسمانی ، به قطر یک تارعنکبوت خواهد بود و به همین اندازه هم باقی می ماند.

اگر این کابل پاره شود مرگ به وقوع می پیوندد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...