مقدمه و دیدگاه نویسنده وبلاگ در مورد موجودات ناشناخته

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

بشر همواره با دو بخش از موجودات ناشناخته سر و کار داشته است. تاریخ نشان می‌دهد که ارتباط بشر با این دو بخش، در ابتدا به عنوان یک بخش شناخته شده اما به تدریج از هم تفکیک شده‌اند.

این دو بخش عبارتند از:

الف – موجوداتی با منشأ فیزیکی: این موجودات، موجوداتی هستند که بیشتر در اماکن دور از دسترس بشر برروی زمین وجود داشته و بنابراین گزارشات آنها بسیار کم اما از نظر محتوی نزدیک به هم هستند. در عصر حاضر بشر در صدد بررسی علمی این موجودات برآمده است. از جمله این موجودات می‌توان به یتی، زامبی، غول، اژدها و بسیاری از موجوداتی که در افسانه‌های هر قوم و ملتی وجود دارد اشاره کرد.

ب- موجوداتی با منشأ متافیزیکی: این موجودات بیشتر در مناطق نزدیک به سکونت بشر مشاهده شده‌اند، هرچند که در اماکن متروک نیز گزارشهایی از آنها مشاهده شده است. گزارشات در مورد این موجودات نسبتاً متفاوت از هم بوده و این به آن دلیل است که برخی از گزارشات توسط مردم عادی در هنگام مواجهه ارائه شده و برخی نیز توسط افرادی ارائه شده که در این زمینه تلاش مستقیم کرده‌اند. البته این گروه اخیر معمولا گزارشات کمتری داده‌اند. از جمله این موجودات می‌توان به روح، جن، بختک و بسیاری از موجودات دیگر اشاره کرد.

در این میان برداشت شخصی نویسنده وبلاگ نسبت به سطح سواد خود آن است که از میان تمامی این موجودات، یک موجود ویژه دارای خاصیت ویژه‌ای است. موجودی که در کتاب آسمانی قرآن نیز سوره‌ای به آن اختصاص داده شده است و بنابراین نمی‌شود منکر آن شد. این موجود «جن» نام دارد. گزارشات مختلفی در مورد منشأ متافیزیکی و غیرقابل رویت بودن این موجود برای انسانهای عادی وجود دارد و همچنین به خدمت رسیدن برخی از آنان به حضور معصومین گزارش شده است. نیز گفته شده است که انسان قابلیت ازدواج با جن را دارد. اما از دیگر سو، انسانهای عادی همواره در طی روز جن را مشاهده نمی‌کنند و با آنها معاشرت ندارند. کمیابی جن در عرصه مستقیم زندگی و از جمله خاصیتی که گفته می‌شود قابلیت غیب شدن را دارد، منشأ فیزیکی کامل آن را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

باشد که بزرگان با اظهار نظرات خود نویسنده وبلاگ را مورد تفقد قرار داده و بر آگاهی بنده بیافزایند. به راستی که در این مورد احتیاج به همفکری بسیاری است. امید است خوانندگان از ارائه نقطه‌نظرات خود دریغ نفرمایند.

با تشکر.

نویسنده وبلاگ

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...