ابوالهل نشان انتظار برای ظهور دجال

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

 

آیاانتظار ظهور دجال در تمدن های باستانی وجود داشته است ؟ در این مطلب فوق العاده جالب و راز آلود درباره مجسمه ابوالهول و ارتباط آن با انتظار برای ظهور دجال که شاید پرده از یکی دیگر از اسرار مصر باستان بردارد خواهیم پرداخت . . .

بنای عظیم ابوالهل که به مدت ۴۵ قرن در منطقه گیزا رخ نمایی می‌کند قدیمی‌ترین و بزرگترین مجسمه دست ساز بشری است که با شکلی عجیب همچنان محل حیرت بسیاری از باستان‌شناسان و بازدید کنندگان قرار دارد.این مجسمه نیمی انسان و نیمی شیر که سری به اندازه کاخ سفید داشته و امتداد بدن آن بزرگی مساحت یک زمین فوتبال را تشکیل می‌دهد که نظریه‌های مختلفی از علت ساخت خود را برای بسیاری از باستان‌شناسان به وجود آورده است. . .

اما مطلب اصلی : با توجه به کشفیات باستان شناسی در مورد خدایان ملل بین النهرینی و مصر و امریکای لاتین و یونان وروم ما با آثار بسیاری از این موجود برمی خوریم که در ملل های مختلف با نام های متفاوت شناسایی گردیده است از جمله :مردوخ , را , شمس , هروس و غیره که نکته اشتراک همه آنها چشم جهان بین و ارابه پرنده آن است و همه تمدن ها آن را خدای خورشید نام نهاده اند که وعده بازگشت به زمین پس از زیاد شدن ظلم و جور را داده است.

وین ، هرشل نویسنده ای در زمینه نجوم و باستان کتاب و عقایدش را در سال ۲۰۰۲ میلادی منتشر ساخت ، او رموز ممنوعه و مخفی ابوالهل اسرارآمیز مصر را پیدا کرده است. تئوریهای موجود تا این تاریخ بیان می کنند که تاریخچه ابوالهل نشانگر ستارگان صورت فلکی شیر است . اگر چه آنها به طور قاطع و مطمئن نمی توانند توضیح دهند که چرا معماران باستانی این صورت فلکی را برای معابدشان انتخاب کرده اند.ولی محققین دیگری که در زمینه کتیبه های سومر و بابل تحقیق کرده اند به این نکته اشاره دارند که شیر و مار و انسانهای نیمه حیوان و نیمه انسان در حقیقت نمادی از جنی ها و اینگونه بناهای تاریخی معابد و زیارتگاههایی بوده است که انسانها برای پرستش جن بر پاکرده بودند . وین هرشل ، کاشف تمدنهای باستانی در هفده سال گذشته ، تئوری کاملاً جدیدی را ارائه و پیشنهاد نموده است . در کتابش ،” اسناد (تاریخچه) مخفی ” به برشمردن و ترکیب (حقایقی ) میپردازد تا ثابت کند ابوالهل کلیدی برای فاش نمودن رموز مخفی در یک نقشه بزرگ و یکپارچه ستارگان ۵۰ هرم است. همانطور که گفته شد علم نجوم از علمی است که در حیطه کاری روحانیون معابد بود و این خادمین از طریق ستاره شناسی به طالع بینی و پیشگویی می پرداختند . اسامی کلیه این صور فلکی از اسامی جنی ها که نماد خدایان آنها بوده اند گرفته شده بود !!

حال اینجا مسائلی حیاتی در دلایل نظریه مطرح می گردد . به نظر می رسد جهت نگاه ابوالهل هر شب بر روی طلوع ستاره ای (متفاوت) ثابت می گردد (نه تنها طلوع خورشید). سپس در یک لحظه منحصر به فرد در آسمان شب ، ابوالهل به تصویر آینة خود کاملاً در سمت راست در وضعیت صور فلکی شیر ، نگاه می کند . اینجاست که ابوالهل دقیقاً فریاد بر می آورد که همه هرمها در مصر سفلی بیانگر حلقه ای از کهکشانهای مجاور زمین بوده و راز نقشة ستارگان نیز اینجا زیر پاهای صور فلکی است.

اما درآنجا بیش از یک راز درباره ابوالهل وجود دارد که به ما می گوید هر یک از اهرام موقعیت کهکشانهای متفاوت را ایجاد می کند . حال آنکه آن خود کلیدی برای افشای راز اهرام است . این نشانگر جایی است که محقق شروع به گشادن اسرار نقشة ستارگان می کند. محقق مصرانه پیگیر ستارگان و جهت قرارگیری آنها در کمربند شکارچی است و به همان نقطه عطف کیهانی در آنچه به نظر می رسد ستاره نهایی است ، میرسد .

به عقیده هرشل همه اهرام در مصر سفلی بیانگر ستارگانی است که هر یک الهام بخش از قدیمی ترین خدایان شناخته شده اند . راز هرمس تری مجیستوس خدای بازرگانی و سخنوری که ادعا می کند« مصر تصویری از بهشت است و همه کیهان در اینجا سکنی گزیده اند ».

هرشل متعاقباً آزمایشی را به انجام رساند تا اثبات کند همه اهرام در مصر سفلی نمانیده ستارگان هستند. او یک صفحه شفاف ترنسپارنت را از موقعیت ستارگان بر روی بر روی نقشه اهرام قرار داد؛ نتیجه نفس گیر بود. همه ستارگان درخشان در صور فلکی شناخته شده در یک دایره ۳۶۰ درجه کامل در طول راه شیری بودند که در اطراف زمین قرار داشتند. همه ستارگان درخشان ، بر اهرام روی زمین منطبق بودند !! نقشه ستارگان با درخشان ترین ستاره در آسمان شب آغاز می شد . سیروس … که برای شروع با این ستاره می توان گفت منطقی است … و یک ستاره که با دیگر ۴۹ ستاره در نقشه ستارگان متفاوت است . این ستاره منحصر به فرد دقیقاً در مرکز اهرام قرار دارد .. آیا این ستاره « x » نقطه ای(مساله ای) به خصوص را نشان می دهد ؟ دوباره منطق انسانی نظریه پردازی خواهد نمود . . .

. در این تصویر ؛ نقشه ستارگان ۵۰ هرم هرشل در میان دایره ۳۶۰ درجه و درخشان ترین ستارگان در طول راه شیری . ابوالهل طلوع ستاره « را » در شرق را می نگرد . . .

ستاره ( را ) همان ستاره دجال است مصری های باستان با این اسم دجال را پرستش می کردند ابوالهول نمادی از انتظار برای ظهور دجال است و خود معرف تمدنی است که روزگاری توسط پرستش کنندگان دجال به وجود آمده است . سردمداران جهانی بی جهت نیست که شروع تمدن کنونی خود را از تمدن مصر محاسبه می کنند چون همه خود را از منتظران دجال و زمینه چین ظهور او می دانند. . !

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...