ارتباط قاره گمشده آتلانتیس با مثلث برمودا

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

 

در اعماق اقیانوس اطلس و در امتداد قاره آمریکا، بقایای دیوارها و سنگفرشهای تمدنی به دست آمده که از طرفی بسیار کهن و از طرف دیگر دارای تمدن پیشرفته ارزیابی شده.

 

دانشمندان این بقایا را منسوب به قاره‌ای بنام آتلانتیس میدانند. در این قاره ناپدید شده که توسط ماهواره شناسائی شد، آثار عجیبی از نوعی تمدن شهری پیشرفته و صاحب شعور مدنی بدست آمده. آنها وجود این بقایا، و حوادث مثلث برمودا را به هم مرتبط دانسته و در پی کشف ارتباط این دو می‌باشند. 

 

در کف اقیانوس اطلس عجایب بسیاری کشف شده که سر سلسله آنها همین بقایای قاره آتلانتیس و از آن جمله دیوار شهر بیمینی است.

در همین حوالی، مجسمه‌ای بدست آمده که شباهت بسیار زیادی به هواپیمای B2 امروزی دارد. البته بعضیها آنرا مجسمه نوعی پروانه می‌دانند ولی جالب اینجاست که در این مجسمه حتی کابین خلبان هم دیده میشود و جالب تر آنکه جنس تمام مجسمه از طلا و جنس کابین خلبان از شیشه است. نکته قابل توجه اینکه، با آزمایشات کربن ۱۴ بر روی این مجسمه قدمت آن به هزاران سال قبل از کشف شیشه و دوران فلزکاری می‌رسد.

 

در این مورد نظرات گوناگونی ارائه گردیده که همگی در دست بررسی میباشند. یک نظریه، این مجسمه را مربوط به موجودات فضایی می‌داند و نظریه دیگر، آنرا به تمدن از بین رفته قبل از ما میداند. در مورد نظریه اخیر باید بگویم که تصور ارائه دهنگان آن، بر این است که قبل از شکل گرفتن دنیا و بشر امروزی، نسل دیگری از بشر وجود داشته‌اند که در اواخر دوران حیات خود به پیشرفتی خارق‌العاده رسیده بودند. تا آنجا که در مکانی در مرکز تمدن خود، هرمی از انزژی داشته‌اند که نیروی محرکه تمام فعالیتهای آنها بوده است. این نظریه پردازان، معتقدند که این هرم هنوز در اعماق اقیانوس اطلس وجود داشته و باعث رخ دادن پدیده‌های عجیب و غریب در منطقه مثلث برمودا میشود.

ناگفته نماند که تمامی حوادث اتفاق افتاده در این منطقه، با فرض اینکه از یک سرچشمه مغناطیسی نشأت میگیرند، قابل توجیه است. ناپدید شدن هواپیماها، کشتی‌ها و دیگر اشیاء، حتی انسانها؛ همه و همه با این فرضیه جور درمی‌آیند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...