"قیامت تحقق یافتنی است" (قران کریم سوره حاقه)

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

"از همین الان هم ماشین بازاریابی فیلم در آستانه اکران «2012» بر تبلیغات پیرامون پدیده‌های مرتبط با نابودی جهان این تاریخ افزوده و فضا را برای فروشی بی‌نظیر آماده می‌کند...

از اوایل دهه جاری و حتی قبلتر این نظریه مطرح شده نه در استانه اکران فیلمی برای درامد زایی شرکت سونی یا غیره امروزه تقریبا نیمی از مردم جهان البته بجز ایران که همیشه در گمراهی قرار دارند با این خبر روبرو. شده‌اند و البته واکنش های متفاوتی هم در پی داشته نخستین بار که که این صحبت را شنیدم بر می گردد به سال 2003 میلادی از برنامه ای از شبکه 1 سراسری ایران تحت عنوان پایان دوران در نگرش و تقویم قوم مایا و پس از ان بود که شروع به تحقیق کردم و از ان تاریخ شاهد گسترش روز افزون این بحث و سیر تصاعدی شمار مقاله ها و وبسایت های بودیم که به بررسی این فرضیه پرداختند .

با گسترش جوانب این مسئله تئو ری ها و نظریات تازه تری شکل گرفت پایان دنیا در سال 2012 در کتاب کهن عهد عتیق کتب بعضی از پیام اوران الهی هم سطری بعضی اقوام دیگر با مایا ها در این مقاله همانند ساکنان کهن بین النهرین چون سومریان و بابلیون و داستان سیاره نیبیرو هندو ها .تبتی ها.و سرخپوستان امریکای شمالی وبسیاری از ملتهای دیگر بودیم.

پایان دنیا که شاید یکی از اساسی ترین نظریه های اکثر ادیان و شریعت های دنیا باشد در میان اکثر جوامع امری شناخته شده است البته پذیرش ان همیشه مورد تقبل همه افراد قرار نگرفته است اما باید پذیرفت مسئله ای حتمی است که به چنین گستردگی در کتب اسمانی و ادیان از ان یاد شده است همانند انچه بارها در ایات متعدد در کتاب اسمانی قران از ان به اسامی گوناگون یاد شده است حادثه ای چون ان هر گز رخ نداده است روزی که زمین پی در پی به لرزه خواهد افتاد کوهها ذره ذره خواهند شد دریا ها به جوش خواهند امد و اسمان دونیم می‌شود و...

از کهن ترین اعصار همیشه از زمان وقوع این پدیده ها صحبت بسیاری شده است در میان برخی وقوع این پدیده بسته به بسیاری شروط بوده است و پس از سیر برخی حوادث به وقوع می پیوندد همانند انچه ما در مکتب تشیع و یا در دیگر ادیان به ان بر می خوریم البته نیت رد یا قبول کردن این پیش بینی ها نیست قصد تنها استفاده از تمام منابع برای اثبات این قضیه است

نه تنها در میان اهل شریعت بلکه در میان اهل علم نیز بارها در اعصار کنونی صحبت از پایان کیهان و بر هم خوردن قواعد فیزیکی ان هستیم انیشتن با نظریه شکست قطب ها و نیوتن با نظریه که به تازگی افشا شده است یعنی پایان دنیا در سال 2050و بسیاری دیگر از دانشمندان عصر کنونی منبع دیگر که باید یاد اور ان شد پیشگویان هستند عده ای که که قدرت ماورایی در پیش بینی حوادث اینده داشتند و بارها موفق بودند سرامد انان نوسترداموس و سپس ادگار کیسی .مادر شیپتون .مرلین جادوگر و بسیاری دیگر شناخت انان امری ضروری است البته در دهه گذشته نام انها به یکباره بر سر زبان مردم افتد کتابهایی با عنوان نوستراداموس شاید به اقرار به تمامی زبانهای عمده جهان ترجمه شد نکته ضروری که همینک لازم به ذکر ان است این افراد خود نه تنها پیشگامان دانش و علم بودند بلکه در بسیاری از علوم که علم جدید انها را از یاد برده است سر امد بودند انگونه که بسیاری از این افراد منجمان ماهر بودند و شاید ستاره شناسی کلید پیشگویی باشد همانگونه که مایا ها و بین النهرینیان خود منجمان پیشرفته ای بودند .

همورابی پادشاه بابل جایی گفته است که از امروز علم بشر رو به کاستی می رود اری همان علم و دانشی که تمدن های باستان را اینگونه برای ما نا شناخته و اسرار امیز کرده است و گاه از خود پرسیده ایم مصریان چگونه این کار را انجام داده‌اند ودیگری چگونه پی به این مسئله برده اند بابلی ها هزاران سال پیش چگونه چنین تقویمی با ان دقت تدوین کرده بودند پس نسنجیده است که باور گذشتگان خویش را واهمه و خرافه بدانیم و مهر بطلان را برهمه دانستنه های انان بکوبیم.

" ادامه، پنج پدیده که طبق پیش‌گویی مایایی زمین را نابود می‌کند، بررسی شده است. شاید شما هم پس از به پایان بردن این مطلب، نظر دیگری درمورد این پیش‌گویی پیدا کنید..."

تمام این پدیده ها و بیشتر نه تنها مربوط به قوم مایا بل در همه ادیان و اقوام دیگر هم امدند از کتاب مقدس قران تا هندو و مکاشفه یوحنا و نوشته های کتاب یهودی یهود و درمیان ملل خاور دور و حتی پیشگویی های چند قرن گذشته خدا در قران سوره الرحمن ایه 35 می‌گوید (بر سر شما اتش بی دود و دودهای متراکم فرود می اید) کاملا مشهود است که منظور از دود متراکم همان ستاره و شهاب هایی هستند که از گاز متراکم تشکیل شده‌اند و به جرائت یکی از مشهور ترین سناریو های پایان دنیاست در این ایه هم اتش بی دود اتشی است که صرفا از سوختن چوب یا کربن نباشد مثل اتش خورشید که در این مقاله به ان اشاره شده است.

ا در ایه 44 سوره قمر می‌گوید: "اگر قطعه ای از اسمان را ببینند که بر سر انها فرود می اید می گویند پاره ای ابر متراکم است کاملا مشخص است که منظور از این تکه از اسمان همان سیاره نیبرو یا یک جرم دیگر اسمانی است." "قسم به ستاره چون فرود می اید" :سوره نجم ایه 1.

".چند سال پیش، تلسکوپ فضایی هابل تصویری بی‌نظیر از ستاره متغیر 838 صورت‌فلکی تکشاخ را در فاصله بیست‌هزار سال‌نوری تهیه کرد که ستاره‌ای از نوع غول‌سرخ را همراه با غبار اطرافش نشان می‌داد؛ اما برخی پیدا شدند و گفتند این تصویر حاوی شواهدی از یک دنیای موهومی با نام سیاره ایکس ونیبیرو است و در مسیری واقع شده که تا سال 2012 به زمین اصابت خواهد کرد"

در قران سوره طارق امده است: "قسم به اسمان و قسم به طارق ان و تو چه می دانی طارق ان چیست طارق همان ستاره درخشنده است"

حال بسیار تفاسیر است که این ستاره کدام یک از ستاره هاست اما به نظر بنده این ستاره همان ستاره است که هر 3600 سال به زمین نزدیک می‌شود و باعث دگرگونی بر روی زمین می‌شود.

در حقیقت علت واقعی تغییرات آب و هوا ، فعالیت آتشفشانی ، تشدید فعالیت های لرزه نگاری و غیره ، سیاره ای است با نام اریس است که رفته رفته به منظومه شمسی ما نزدیک میشود ، با نام علمی 2003 -- UB -- 313 ، و در دوران باستان تحت نامهای مختلف از جمله: نیبیرو، مردوخ ، نمسیس ، Hercolubus ، سیاره خدایان یا سیاره سرخ. شناخته شده.

سیاره اریس / Nibiru به صورت دوره ای هر 3600 سال یکبار به زمین نزدیک می‌شود و موجب تغییرات آب و هوایی متعددی ، گرم شدن کره زمین و درنتیجه ذوبشدن یخچالهای طبیعی می‌شود. اب شدن یخچال های طبیعی کمک می کند تاجریان حیاتی و گرم گلف استریم تغییر جهت داده و باعث انجماد در شمال و - غرب و اروپا و شمال -- شرق ایالات متحده آمریکا شود .

7،200 سال پیش ، دوره ای که ما در تاریخ به عنوان طوفان نوح می شناسیم در طی تحولات ناگهانی و عمده در دما ، طوفان های بزرگ و بالا امدن آب از قطب جنوب ناشی از شکسته شدن یخ ها. دانشمندان معتقد هستند که شکست قطعات بزرگ یخ و قطب جنوب باعث ایجاد جزر و مد عظیم و طوفان شده است "(زکریا سیتچین ، سیاره زمان).

آیه 9 سوره سبا: "یا پاره ای از اسمان را بر سر انها فرود می اوریم"

"برخی رصدگران آسمان باور دارند که سال 2012، مقارنه آسمانی بی‌نظیری روی خواهد داد که برای اولین بار در 26هزار سال گذشته اتفاق می‌افتد. بر پایه این سناریو، مسیر خورشید در آسمان از نقطه‌ای می‌گذرد که قلب کهکشان راه‌شیری در آنجا قرار گرفته است..."

منظور از این پدیده کیهانی سال اعتدالین است که در دوره ذکر شده رخ می‌دهد و انهم هم سطح شدن منظومه شمسی با کهکشان را شیری است که همیشه با یک عصر یخبندان همرا بوده است.

"برخی دیگر شایع کرده‌اند که در 2012، خورشید فوران‌های مهلکی از شراره‌هایش تولید می‌کند که حرارتش، زمین را بر سر زمینیان ویران می‌کند"

کافی است به هشدار نا سا در زمینه بروز طوفان خورشیدی عظیم نگاهی بکنید و در کتاب مقدس یهودیان و مکاشفه یوحنا هم ذکر شده است.

سوره المعراج: "روزی که اسمان با ان عظمت چون فلزی گداخته می‌شود"

سوره الرحمن ایه 35 می‌گوید: "بر سر شما اتش بی دود و دودهای متراکم فرود می اید"

جام چهارم :حرارت سوزان سپس فرشته چهارم جامش را بروی خورشید خالی کرد تا خورشید با اتش خود همه را بسوزاند پس همه از ان حرارت شدید سوختند اما بجای انکه از افکار و رفتار بد خود دست بکشند و خدای را جلال دهند بسب این بلا ها او را کفر می گفتند (مکاشفات یوحنا 16-8).

اشعیای نبی : علاوه بر اینکه نور ماه به اندازه نور خورشید است نور خورشید هفت برابر می‌شود وهمانند نور هفت روز می‌شود اینک.لبهایی خشمناک با زبانه ای اتشین نام خدا را غضبناک صدا می زند.

به برخی از حوادثی که در مقاله فوق امده است اشاره ای کردیم باید ذکر شود که این فرضیه تنها به قوم مایا متعلق نمی باشد هرچند که انها صریحتر از دیگر پیش گویی ها و نظر ها به سال 2012 اشاره کردند اما در جا ها و و بین پیشگو ها و ملل دیگر هم اشارات صریحی به این فرضیه شده است. نکته دیگر که لازم به یاد اوری ان است برخی حوادث طبیعی است که پایان دنیا را رقم می زنند((قران کریم سوره فجر ایه 21 امده است روزی که از زلزله های پی در پی خرد شود)) حقیقت زمانه ما همین است کافی است به امار زمین لرزه های تاریخ نگاه کنید تعجب اور نیست که در چند دهه اخیر این امار و لرزش ها بشدت بالا رفته است به طوری که در همین دهه چند زلزله ویرانگر و کم سابقه را همانند انچه در کشمیر و اندونزی یا ایران و ترکیه را شاهد بودیم و سرانجامک باید منتظر ماند که از پی این همه نا ارامی درون زمینی ((زمین به سخت ترین لرزه خود به لرزه اید و بارهای سنگین درون خویش را همه بیرون کند))سوره زلزله ایه 1 انچه در این ایه به وضوح مشخص است پدیده ابر اتش فشانی است که دانشمندان ان را به عنوان یکی دیگر از متحمل ترین حوادث پایان دنیا می دانند در حقیقت این پدیده در دورهای متناوب 76000 ساله رخ می‌دهد که می تواند نیمی از زمین را بوسیله دودی سیاه بپوشاند و زمین را بی نصیب از خورشید کند و در نتیجه زندگی غیر ممکن خواهد شد و شاید ایه 10 سوره دخان بی شباهت به این پدیده نباشد((منتظر روزی باش که اسمان دودی اشکار را پدید می اورد))و همینطور در سوره الانشاق ایه 3و 4امده است که((و هنگامی که زمین بزرگ منبسط شود و هر چه در دل خود دارد به کلی بیرون ریزد)).

انچه که گذشت سیری در حوادث پایان دنیا و فرضیه سال 2012 بود که بیشک باید منتظر اتفاقی عظیم بود و در اخر باید اشاره شد که قوم مایابر خلاف ظاهر یک تمدن فوق پیشرفته بوده است اصولا به نظر خود من به علت برخی شرایط گذشته همانند نزدیکی انسان به طبیعت که اکنون از ان بی بهره هستیم برخی توانایی ها شامل حال انسان گذشته بوده است که به او امکان حتی پیش بینی اینده را می داده است اری به حق که انان با نگرش بی امان به عمق این کیهان پی به حقایقی برده بودند که متاسفانه امروز برای ما تنها به وهم متهم می شوند هر چند که در این مقاله فرصت نشد که از این قوم و تقویم انها صحبتی شود اما با ذکر نکته ای این مقاله را به پایان می رسانم امید است که با تحقیق بیشتر در این فرصت اندک دست به اصلاح خویشتنمان زنیم که خبر این واقعه تنها فرصتی دیگر از جانب مهربان بی همتاست تا بهشت جاودانه خویش را از ما دریغ ندارد.

در تاریخ 11 اوت 3114 پیش از میلاد ، عصر جدید خورشیدی آغاز شد و پروردگار خورشید تولد تازه یافت. در نگاره ها و مایا ها اغلب برای حوادث خلقت خدای افرینش را ترسیم می‌کردند ، از جمله یکی از انها به نام Bolon Yokte Ku ، که از نزدیک با جنگ ، درگیری های ، و عالم اموات همراه بوده است. با وجود این وابستگی ها، Bolon Yokte خدایی است که اغلب در طول رخدادهای افرینش ارائه دهد. او در توصیفی سرامیکی به نام کشتی هفت خدا ، که حاوی تاریخ 3114 قبل از میلاد است ترسیم شده است ، یا در اغاز آغاز چرخه 13 Baktun حال حاضر یا کنونی ما. که نوبت بعدی ان 21 دسامبر2012 است که پایان تقویم مایاها است. ترجمه ای اخیراَ از یک متن از Tortuguero ،مکان باستانی متعلق به مایای ها درشمال Palenque ، به صراحت اشاره ای دارد به تاریخ 21دسامبر ، 2012.این کتیبه توسط دیوید استوارتکتیبه خوان زبان مایایی ترجمه شده است ، بخشی از متن خوانا خوانده شداینگونه بیان می می کنده : "در پایان 13 Baktuns ، در تاریخ4 Ahau 3 Kankin ، 13.0.0.0.0 ؛ وقتی Bolon Yokte پایین می اید چیزی یا اتفاقی رخ می‌دهد." البته واژه ای که توصیف گر یا توضیح ان حادثه است محو شده است ، پس ان را با واژه چیزی یا اتفاقی جایگزین کردیم ، اما در تصویر پروردگار خلقت Bolon Yokte ترسیم شده است ، بدین معنی که سال2012 توسط مایا ها به عنوان ایجاد یا بازآفرینی دوباره جهان تصور می شد است ، احتمالا در پی زمانی از جنگ ، کشمکش ، و تسلط عالم اموات وخدایانی از عالم اموات و شاید منظور از عالم اموات جهنم باشد.

در براهما "- ویترا پوراناها" ، خداوندگار کریشنا می‌گوید Ganga Devi که عصر طلایی پس از کالی یوگا خواهدآمد -- یکی از چهار مرحله از گذر طریق جهان به عنوان بخشی از چرخه دوره ها ، همانطور که در کتاب مقدس هندو ها شرح داده شد-- . لرد کریشنا پیش بینی کرد که این عصر طلایی خواهد امد 5000 سال پس از آغاز شروع کالی یوگا ، و برای آخرین بار برای 10 هزار سال.

همسانی تقویم مایا وتقویم هندوها

جالب است که این پیش بینی ظهور یک دنیای یا دوره جدید است که هم زمان است با زمانی که مایا ها آن را پیش بینی کرده ان! تقویم مایاها با پنجمین چرخه بزرگ در 3114 سال قبل از میلاد آغاز شد در 21 دسامبر 2012 به پایان خواهد رسید.در تقویم هندو کالی یوگا 18 فوریه 3102 سال قبل از میلاد اغاز می‌شود که تنها تفاوت 12 سال است بین آغاز هندو از کالی یوگا و شروع چرخه بزرگ پنجم در تقویم مایایی.

این خبر در جواب خبر آیا 2012 پایان کار دنیا خواهد بود؟ آمده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...