دلایل تسخیر انسان توسط جن و کالبد ذهنی

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

- قرار داشتن در فاز منفی(عصبانیت ، ترس ، حزن و اندوه و ....) .

- هتک حرمت هر جزئی از اجزاء جهان هستی .

- عدم دیدن وحدت و یکپارچگی جهان هستی(تجلیات الهی) و صاحب تجلیات .

- شرک ورزیدن و رفتن به دامن غیر خدا(من دون الله) .

- ایجاد تباهی و جلو گیری از شکوفائی هر جزئی از تجلیات الهی .

- ایجاد فساد .

- جنگ مغرضانه و هدفمند با وحدت جهان بالا و پائین .

- حرب با خدا .

- داشتن هرگونه تشعشع منفی(غیبت ، دروغ گوئی و ....) .

- استفاده از هرگونه مواد مخدرکه باعث نامنظم شدن کالبدهای مختلف انسان و در نتیجه ایجاد حفره وشکاف شده و از این طریق راه ورود و نفوذ موجودات غیر ارگانیک فراهم گردد .

استفاده آگاهانه از جن به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر و کمک گرفتن و بهره برداری از آنها

مهمترین علت تسخیر، قرار گرفتن در فاز منفی است(ترس و وحشت ، عصبیت ، غم و اندوه ، حزن و ناراحتی ، یأس و ناامیدی و...)که دریچه منفی باز باشدوآنها بیایند داخل، فصل مشترک علت تسخیر انسان توسط جن و روح قرار داشتن در فاز منفی است،اگر یک کسی بگوید که من چه گناهی کرده بودم که مورد تسخیر قرار گرفتم یا چه گناهی داشتم که طلسم شدم جواب این است که در فاز منفی قرارداشته است،مثلاً در مزارها،مراسم تدفین،تشییع جنازه که عمدتاً افراد در فاز منفی قرار می‌گیرند،یکی از بدترین حالتهائی است که ما در معرض نفوذ موجودات غیرارگانیک بطور کلی‌حالا چه جن و چه روح قرار می‌گیریم،چون ما در فاز منفی هستیم که نباید باشیم،پس ما در فاز منفی در معرض هستیم .

 مورد دیگر،مثلاً ما از دیدن یک فیلم ترسناک ، بترسیم و این نفوذ انجام بشود،چون در محیط ما آلودگی بسیار زیاد است،همه آنهائی که مُرده‌اند بر اساس نوع وابستگیهاشان،هر کدامشان در بخشهای مختلفی حضور دارند و فقط منتظر شرایط ما هستند و انتخابی که روی ما انجام می‌دهند یک عده‌ای و یک عده‌ای هم که نه هر مورد باشد نفوذ می‌کنند به داخل و دیگه کار از انتخاب گذشته،دراین مواردی که در کلاس مشاهده کردیم و خروج داشتیم ما فرصت نداریم  وگرنه می‌شود با سؤال وجواب دقیقاً  به علت انتخاب پی‌بُرد .

  • Brigida

    Brigida

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۴:۲۵

    Hiya! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
    My blog looks weird when browsing from my iphone4. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to resolve this
    problem. If you have any recommendations, please share.
    Many thanks!