فرازمینیان و حوادث بزرگ قسمت اول

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

گزارشگر در ابتدا می گوید، در طی قرون واعصار، بشر در این کره خاکی زندگی می کند و همواره با فجایع و حوادث بزرگ و کوچک مواجه بوده است. اما سوال اینجاست که آیا براستی این حوادث، سیر طبیعی خود را داشته اند یا آنکه قدرت بزرگتری مانند فرازمینیان در این حوادث و فجایع دخالت داشته اند . گزارشگر ادامه داده و می گوید: اگر فرازمینیان، انسان را خلق کرده باشند این توانائی را هم دارند که ما را پراکنده و یا متشکل نگه دارند، آنها می توانند ما را تحت کنترل خود داشته باشند و ما در حقیقت هیچ کنترلی بر آنها نداریم، همین امور سبب می گردد که ما، در برابر آنها قدرتی نداشته باشیم و آنان تصمیم گیرندگان نهائی به شمار آیند!

میلیونها انسان در سراسر گیتی بر این باورند که درگذشته های دور، کره زمین مورد ملاقات فرازمینیان قرار گرفته است! حال بیائید تصور کنیم که این فرضیه که مورد تائید میلیونها انسان نیز است درست باشد. آیا فرازمینیان براستی به انسان کمک کرده اند تا تاریخ بشریت را به شکل دلخواه آنان بسازیم ؟ اگر چنین باشد، آیا هدف آنان ، کنترل ما زمینیان است؟ آیا در فکر نابودی بشر هستند؟ و یا آنکه تصمیم دارند ما را برای آینده آماده سازند؟

گزارشگر ادامه داده می گوید: در "تولتو گرو"، واقع در مکزیک، سایت باستانی وجود دارد که در گذشته های دور، تمدن "مایا"، در آنجا شکل گرفته است. این تمدن بین سالهای 250 تا  950AD ، قدرت مطلقه نیمکره زمین بحساب می آمده است و در میان کتیبه و الواحی که در این ناحیه پیدا شده است. سنگ نوشته های مایائی وجود دارد که به "خطوط هایروگلیف مایا" معروف است. در ماه آوریل "2006"، یک باستانشناس آمریکائی بنام "دیوید استوارت"، موفق به شکستن کدهای یک کتیبه شد که به "لوح ششم"، معروف است. محققان و دانشمندان بر این باورند که شکستن کد این لوح، در واقع مهر تائیدی بود، بر تحقیقات قبلی باستانشناسان مبنی بر پایان یافتن زمان بر حسب تقویم مایائی . بدین معنی که تقویم یاد شده، در روز 21، دسامبر، سال "2012" به پایان میرسد.

پرفسور "اریک فون دنیکن"، در این رابطه می گوید: بر اساس آنچه که تا بحال از قوم "مایا"، بدست آورده ایم، نقطه پایان این تقویم برابر است با بازگشت خدایان به کره زمین. آنها حتی در نوشته های خود نام یکی از خدایان ، بنام "بالان جوکته"، را که خدای هوشمندی و علم است را خاطر نشان کرده اند که وی در راس دیگر خدایان به زمین باز خواهد گشت.

"جان ون آوکن"، محقق دیگر، در این رابطه میگوید: قوم "مایا"، بدون شک در آن دوران، قدرت همسوئی خارق العاده ای با کائنات داشته و بر اثر چنین قدرت استثنائی ، توانسته است، چنین تاریخ دقیقی را برای بازگشت خدایان و یا آنکه ، وارد شدن کره زمین به مرحله ای دیگر از تکامل را به صراحت اعلام کنند!

گزارشگر می گوید: از تاریخ تمدن مایا تا امروز چهار هزار سال می گذرد. حاصل این تمدن بی نظیر، بناها و اهرام بسیار پیچیده و خارق العاده از نظر فن معماری، کشاورزی بسیار مدرن در زمان خود، ریاضی و ستاره شناسی را میتوان نام برد. اما نکته قابل توجه این است که ، پیشرفتهای علمی این قوم می توانسته در اثر ارتباط با فرازمینیان بوجود آمده باشد. مدرک و شاهدی که می تواند این فرضیه را به اثبات برساند همانا "تقویم اسرار آمیز مایا" است.

"جورجیو سرکالوس"، محقق آمریکائی در این رابطه می گوید: تمام دانشمندان و محققان در یک امر به توافق رسیده‌اند، و آن تاریخ آغاز این تقویم است!

تاریخ آغاز این تقویم روز 11، آگوست، BC.3114، است و نکته جالب توجه در این است که دراین تاریخ یاد شده، اصولا تمدن مایا هنوز بوجود نیامده بود. حال این سوال پیش می آید که چرا تاریخ آنان از زمانی آغاز گشته که اصلا وجود نداشته اند؟

"جورجیو"، ادامه داده و می گوید: بر اساس کتاب معروف "چیلان بالان"، که به کشیش جاگوار تعلق دارد، نوشته شده که در آن دوران، دروازه های زمین بروی آسمان گشوده شده بود و تعداد 13+9 خداوندگار، از آسمانها به زمین فرود آمدند! در همین بخش از نوشته های این کتاب، ما مدرکی در  دست داریم که گروهی از موجودات فرازمینی، از آسمان یا بهتر بگوئیم از فضا به کره زمین آمده بودند!

"ویلیام بریملی" نویسنده کتاب "خدایان عدن"، در این رابطه می گوید: تمدن "مایا"، جزو تمدنهایی است که حضور روشن فرازمینیان را در میان آنان می توان دید. خدایان فرازمینی در شکل گیری جامعه "مایا"، تاثیرات چشم گیری از خود نشان داده اند. خصوصا در موارد علمی مانند ریاضیات و ستاره شناسی. به عقیده من، بوجود آوردن این تقویم در آن دوران خاص، نشانه قدرت فرابینی فرازمینیان از مطرح کردن آن تقویم بوده است، روز مخصوص 21 دسامبرسال 2012 . گزارشگر در بخش دیگری می گوید: دوران آخر زمان در اغلب تمدنها و ادیان قدیمی به اشکال گوناگون مطرح شده است. بدین معنی که تمدن بشری، روزی در این کره خاکی به پایان خواهد رسید. بعنوان مثال در کتاب تورات در بخش "رولیشن" آمده است که فرشته ای از جانب خدا در جزیره ای بنام "پتموس"، با شخصیتی روحانی بنام "جان" ملاقات خواهد کرد و با او درباره آینده بشریت صحبت خواهد کرد. آن فرشته می گوید، در آن روز موعود (یعنی آخر زمان) خداوند به زمین خواهد آمد تا به اعمال انسانها در کره زمین حسابرسی و قضاوت کند.

  • کنشین

    کنشین

    • ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۰:۲۲:۴۰

    با سلام.
    واقعا متن جالبی علی الخصوص برای بنده که عاشق تحقیق و مطالعه در باب ادیان و اساطیر هستم بود.