موجودی عجیب از ساحل ولز سر درآورد!

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

این موجود عجیب سر از آب بیرون آورده باعث بهت و حیرت زیست‌شناسان و دانشمندان شده و هنوز هیچ کسی نمی‌داند این غول بی‌شاخ و دم نامش چیست، در کدام رده‌بندی موجودات قرار دارد و اینکه چند سالش است. فقط می‌توان گفت شبیه یک نهنگ است که با هشت‌پا پیوند خورده است!

توریست‌های وحشت‌زده ساحل "گوین پنینسول" در ولز با دیدن موجودی که مانند یک هزارپای بزرگ است یا گودزیلایی تغییر چهره داده، قیل و قالی راه انداختند و به این ترتیب ماموران ساحلی برای رسیدگی به این مساله وارد کارزار شدند اما چیزی که دستگیرشان شد نه دعوا بود نه جنازه یا حتی به ساحل افتادن نهنگ‌ها. این‌بار موجودی را یافته‌اند که هزاران بازو از بدنش آویزان است. احتمالا او از این بازوها برای حرکت یا صید استفاده می‌کند. این شاخک‌ها یا بازوها تمام بدن موجود وهم‌انگیز ما را پوشانده و طول هر یک از آنها به دو متر می‌رسد.

هزاران نفر در منطقه "سوئِنزی" در ولز بودند و کنار دریا لحظات خوبی داشتند که این موجود از آب بیرون آمد و بدون حرکت روی ساحل افتاد.

دانشمندان همان‌قدر که از دیدن یک یوفو- سفینه فضایی- به وجود می‌آیند از دیدن این موجود هم شوکه شده‌اند. آنها بر این باورند که شرایط بد آب و هوایی آن را به سطح آب کشانده است. نوک تمام بازوهای این موجود را نوعی صدف شاخی‌شکل پوشانده که یا برای راه رفتن زیر آب از آن استفاده می‌کرده یا برای شکار.

پروفسور "پل برین" از دانشگاه سوئنزی ماجرا را اینگونه شرح می‌دهد:"صدای کودکی را شنیدیم که جیغ می‌زد. همه به دنبالش دویدیم و در نهایت به آن موجودی عجیب رسیدیم که تکان‌های وحشتناکی می‌خورد."

 

کسانی که این موجود را از نزدیک دیده‌اند می‌گویند به آنچه در برنامه Dr.who گفته می‌شود خیلی شباهت دارد؛ برنامه‌ای که علمی- تخیلی است و از شبکه بی‌بی‌سی پخش می‌شود. پروفسور برین در ادامه می‌گوید:"در واقع این بزرگترین موجود فضایی است که تا حالا دیده‌ام! طول هر یک از بازوهای این موجود را نمی‌توانم تخمین بزنم اما به نظرم اندازه یک تیر چراغ برق است."

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...