نقاشی ها و مشاهدات قرن وسطی وجود بشقاب های پرنده را تایید می کند

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

همانطور که می دانید ما هر روز شاهد چاپ مطالبی در روزنامه ها سایت های خبری مطالبی در باره مشاهده یوفو ها یا موجودات فرا زمینی داشته ایم و همیشه هم عده ای با قیافه حق به جانب آنها را ماهواره های جاسوسی آمریکا و روسیه می نامند که در برخی از موارد درست است و در برخی از موارد این مطلب صدق نمی کند.

ولی قبل از پیشرفت تمدن بشری و ساخت هوا پیما و دیگر ماشین های پرنده در عصر حجر و در فرون وسطی نیز مشاهداتی از موجودات فضایی شده است و تصاویر زیادی از وجود یوفو ها و برخورد با موجودات غیر زمینی وجود دارد.

مسلما در آن زمان هیچ دستگاه پرنده ساخت بشری وجود نداشته است که بتوان آن را به ماهواره های جاسوسی آمریکا و روسیه نسبت داد

شاید برای عده ای نیز این تصور بوجود بیاید که این نقاشی ها زاده تخیل بشر هستند اما این تصاویر بر اساس مشاهدات عینی ثبت شده اند و تخیل بشر نیز نیاز به الگو دارد و بدون الگو تخیل انسان قادر با ایجاد اثرنخواهد بود

سوالی که مطرح می شود این است که چرا همه تصاویر از نقاشی های ماقبل تاریخ توسط اجداد ما تا قرن نوزدهم و بدون توجه به اینکه در کدام کشور کشیده شده است تا حد زیادی به هم دیگر و به مشاهدات جدید از یوفو ها شبیه است؟

در اینجا به تعدادی از نقاشی های قرن وسطی که در آن ها نمادهایی از یوفو ها به کار رفته می پردازیم

 

تصویر اول نقاشی مریم مقدس و جیووانینوی مقدس The Maonda with saint giovanino درپالازو ویجو palazzo veechio در فلورانس مدرسه لیپی lippi درقرن 15 می باشد یک نمای نزدیک از سمت چپ بالای نقاشی یک شی را در آسمان نشان می دهد و یک مرد و یک سگ به آن نگاه می کنند با بزرگ کردن تصویر تشعشعات طلایی در اطراف آن جسم مشاهده می شود.

 

 نقاشی زندگی مریم مقدس در سال 1330 میلادی در کلیسای باسیلیکا Basillica در فرانسه نگهداری می شود در این نقاشی هم در قسمت بالا و سمت چپ یک شی کلاه مانند که در هوا شناور است به خوبی دیده می شود.

نقاشی مربوط به صلیب کشیده شدن مسیح (ع) the crucifixion در سال 1350 میلادی در کوزوو یوگوسلاوی نقاشی شده در دو گوشه بالایی نقاشی دو ماشین پرنده دیده می شود و بطوری که مشخص شده است در حال تعقیب یکدیگر بوده اند خلبان سفینه جلو با نگرانی به خلبان سفینه عقبی است و درتصویر بزرگ شده خلبان صفحه عقبی با صفحه کلید کنترل سفینه کار ی کند این نقاشی 650 سال قبل کشیده شده است در آن زمان هیچ وسیله پرنده ای به دست بشر ساخته نشده بود آیا این همه نقاشی می تواند ساخته و پرداخته ذهن بشر باشد؟

نقشای کشیده شده توسط بوناونتوراسلیمبنیBonaventura Salimbeni در سال 1600 که امروزه در کلیسای سان لورنزو san lorenzo در سن پترو در مونتالسینوی ایتالیا نگهداری می شود یک شی کروی با دو زائده آنتن مانند در آسمان و بالای ابرها چه می تواند باشد.

نقاشی غسل تعمید مسیح کشیده شده توسط ایرتد گلدر aret de elder در سال 1710میلادی در موزه فیتنروویلیام fitzwillim در کمبریج انگلیس نگه داری می شود تصویر یک سفینه فضایی صابت ایستاده که از آن نورهایی به سمت پایین می آید واضح است.

نقاشی لاتبائیده La tebiaide توسط پائواو اوچلو Paolo Uccello در سال 1460 میلادی در قسمت شده نقاشی تصویر یک جسم ناشناس پرنده یوفو در تصویر به خوبی مشخص است.

نقاشی کتاب سفرهای گالیور

نقاشی آبرنگ قرن هفدهم در کلیسای استیسهو ولی svetishveli در دو گوشه سمت چپ راستی

نقاشی دو بشقاب پرنده دیده می شود آیا امکان دارد که این نقاشی ها در کشور های مختلف از یکدیگر تقلید کرده باشند؟

نقاشی عید تبشیر نقاشی شده توسط کارلو کریولی Carlo Crivelli در سال 1486 نقاشی شده است در نمایشگاه ملی لندن نگه داری می شود یک جسم در آسمان می درخشد و از یک طرف آن باریکه نوری به سمت پایین است شکل به خوبی یک بشقاب پرنده بیضی شکل را نشان می دهد.

 

 

مشاهده یوفو در نانکین Nankin چین 28 سپتامر 1890 نقاشی شده توسط یو ران Wu you run یکی از بیش از صدنفری که روی پل شوکو shu que برای دیدن توپ قرمزی که به آهستگی به سمت شرق می رفت جمع شده بودند.

در منابع چینی ثبت شده است که یک پیر مرد گفته است که وقتی توپ ظاهر شد من یک صدای خیلی بلند شنیدم این واقعه ای است که صدها نفر شاهد آن بودند.

این نقاشی از کتاب بومه نور چیری ume no chiri نوشته شده است در سال 1803 در آن یک کشتی پرنده بیگانه و سر نشینان آن نوشته شده است که در صاحل هاراتونوهامای Haratonohama ژاپن دیده شده بود صطح خارجی سفینه از شیشه و فلز ساخته شده بود و متون عجیبی داخل آن دیده می شد.

 

 نقاشی مربوط به سال 843 میلادی مشاهده یوفو در آسمان آنجرز Angers فرانسه است به طوری که در تصویر مشخص شده است مردم یک شی نورانی را که در آسمان دیده می شود را به یکدیگر نشان می دهند.

نقاشی کشیده شده توسط ساموئل کوکیوس samuel Coccius که در کتابخانه مر کزی زوریخ نگه داری می شود تعداد زیادی گوی بزرگ را نشان می دهد که برخی آتشین هستند و بسیار سیاه هستند این واقعه در آسمان باسل Basel سوئیس در سال 1566 گذارش شده است.

 

 در چهار نوامر 1697 اجسام دو چرخ درخشان در هامبورگ آلمان دیده شده است که دارای ابعاد بسیار بزرگی بوده اند.

دو تصویر در کتاب خطی Annales laurissenes است در این کتاب نوشته شده است که در سال 776 قلعه سیگیبورگ فرانسه محاصره شده بود تا اینکه سپرهای شعله ور در آسمان ظاهر شده اند و ساکسون ها با دیدن آنها دست به فرار گذاشتند چون فکر کردند یوفو ها نگهبانان الهی برای محافظت از فرانسویان هستند.

تصویر یک مشاهده از بشقاب پرنده که در ساا 1479 در عربستان نقاشی شده و در کتاب Prodigiorum ac Ostentorum Chronion که توسط Conrad Lysocthenes که در سال 1557 چاپ شده و در موزه استرالیا نگه داری می شود.

مشاهده یوفو توسط یک کشتی هلندی شمال در سال 1660 منبع این مطلب کتابهای Theartum Orbis Terrarum نوشته دریا دار Blaeu است.

در ساعت 9:45 غروب روز 17 آگوست 1783 هنگامی که چهار شاهد روی تراس قلعه ویندسر یک جسم درخشان در آسمان انگلستان مشاهده شد این مشاهد در تشرحات فلسفی انجمن سلطنتی انگلیس نیز ثبت شده است.شاهدان یک ابر دوکی دیدند که موازی افق حرکت می کرد و زیر آن یک شی کروی قرار داشت جسم پرنده لحظه ای متوقف شد و نور آن زیاد شد سپس تغیر جهت داد و در موازات جنوب به سمت جنوب شرقی نا پدید شد.نوری که از آن ساتع شده بود روشن می کرد این نقاشی توسط Sandby Thomas یکی از بنیانگذاران دانشکده سلطنتی و برادرش پائول کشیده شده و هردوی آنها به این واقعه گواهی دادند.

این تصویر عجیب از کتاب فرانسوی Le Livre Des Bonnes Moeurs است که توسط Jacques Legrand در سال ۱۳۳۸ میلادی کشیده شده است.

این تصویر با عنوان پیروزی در تابستان در ۱۵۳۸ نقاشی شده و در موزه ی ملی Bayerisches نگهدای می شود تصویر بشقاب های پرنده در بالای سمت چپ مشاهده می شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...