معنی فاطیما چیست

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۲ دیدگاه

بانوی فاطیما

شفاعت آسمانی برای رهایی ما از دردها و رنجها و جنگ و اسارت و بردگی و نابودی و جهنم .

فاطیما ، تجلی مادر بهشتی ما ، مریم باکره است . یک تجلی معاصر و برای ما که در این عصر زندگی می کنیم .

فاطیما پیامیست با مضمون نگرانی و دلواپسی ، با یک طرح و برنامه کارا و عملی برای صلح جهانی . یک وعده آسمانی .

بانوی فاطیما

فاطیما یک شفاعت آسمانی و مداخله خداست برای آزادی ما از درد و شکنجه و جنگ و شهادت و اسارت و یا نابودی . و مهمتر از همه فاطیما راهیست برای نجات بشر از جهنم .

امروز بانوی آسمانی ما با مشیت الهی اش به شما این مجال را می دهد که پیامهای زیبایش را دریابید و شما را فرا می خواند که همه حقایق فاطیما را دریابید .

مریم باکره مقدس، مادر مقدس شش مرتبه بر سه کودک چوپان با نامهای لوسی و فرانچسکو و جاسینتا ، ما بین تاریخ های 13 می و 13 اکتبر سال 1917 میلادی ظاهر شد .

بانوی ما در دهکده کوچک فاطیما در کشور پرتغال بر این سه کودک ظاهر شد . دهکده ای که تا به امروز زیر فشارهای حکومت هنوز به کلیسای کاتولیک وفادار باقی مانده است .

 

پیام مادر مقدس

او با پیامی از طرف خدا ، خطاب به هر مرد و زن و کودک معاصر آمد . بانوی فاطیمای ما قول داد که اگر به درخواستهای او گوش دهیم و عمل نماییم کل دنیا در صلح و آرامش خواهد بود و بسیاری به ملکوت اعلی دست خواهند یافت .

او به ما گفت که جنگ مجازات گناهان ماست . خداوند در زمان ما بشر را به خاطر گناهانش ، به وسیله جنگ و قحطی مجازات می نماید . مگر اینکه ما به فرامین او گوش بسپاریم و عمل نماییم .

 

پیروزی بانوی ما

پاپ ژان پل دوم در 13 می روز فاطیما اظهار داشت که پیام فاطیما بسیار اضطراری و نگران کننده تر است از زمانی که بانوی ما برای اولین بار ظاهر شده بود . پیام فاطیما یک التماس مضطرب از طرف مادر آسمانیست که ما را شدیدا در خطر می بیند و آمده که به ما کمک و راهنمایی کند . پیام او همچنین یک پیشگوییست . یک نشانه روشن و واضح از اینکه چه رویدادی در قرن بیستم در حال شکل گیریست و اینکه بسته به اینکه ما به پیامهای او گوش بسپاریم یا نه ، در آینده نزدیک ، طور حتم چه اتفاقاتی خواهد افتاد .

 

کلیسا واقعه فاطیما را تصویب و تایید می کند

کلیسای کاتولیک در سال 1930 میلادی واقعه فاطیما را تایید کرد . پنج پاپ متوالی در نظر عموم ، تاییدیه خود را مبنی بر ظهور بانوی ما در فاطیما و پیامهای او صادر کردند . و دو پاپ برای زیارت به فاطیما سفر کرده اند . پاپ ژان پل دوم دو بار به زیارت فاطیما مشرف شده اند یکی در سال 1982 و دیگری در ماه می 1991 میلادی .

 

خداوند شخصا واقعه فاطیما را تایید می کند

به عنوان یک نشانه بزرگ مبنی بر اینکه این پیامها حقیقتا از جانب خداوند است ، در 3 اکتبر 1917 میلادی درست در تاریخ و ساعت و مکانی که لوسی و دو کودک دیگر از طرف مادر مقدس اعلام کرده بودند ، یک معجزه حیرت آور در آسمان فاطیما ، در جلوی دیدگان 70000 هفتاد هزار نفر روی داد .

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید پاپ ژان پل دوم در طی یکی از سفرهایش به فاطیمای پرتغال در بین میلیونها نفر زائر احاطه شده بود . تصویر بیش از یک میلیون زائر را نشان می دهد که در زمان زیارت پاپ ژان پل دوم از فاطیما ، برای انجام تشریفات و ادای احترام خدمت بانوی ما ، به فاطیما آمده اند .

مطابق پیشگویی بانوی ما ، جاسینتا و فرانچسکو با لقب های مقدس و مقدسه در سالهای 1919 و 1920 به سوی ابدیت شتافتند ولی لوسی باقی ماند و بقیه عمر را رخت رهبانیت بر تن کرد . او یک راهبه کرملی بود .

خواهر لوسی سال گذشته یعنی در سال 1384 هجری شمسی در سن نود و اندی سالگی به سوی بهشت پر کشید .

جنازه خواهر لوسی آخرین بازمانده فاطیما

 

مادر بهشتی ما ، بانوی فاطیما ، هنوز هم معجزات خود را از طریق آب فاطیما که از فاطیما به اقصی نقاط دنیا فرستاده می شود ، نشان می دهد . این آب در‌Cova da Iria فاطیما از نقطه ای که اسقف از مردم خواست حفر کنند ، در مکانی خیلی نزدیک به جایی که بانوی ما ظاهر شده بود سرچشمه می گیرد . فاطیما در 90 مایلی شمال لیسبون پرتغال واقع شده و هنوز هم زائران زیادی که به آنجا سفر می کنند با این آب شفا می گیرند .

 

آب شفا بخش فاطیما

پاپ ژان پل دوم در طی سفرش به فاطیما اظهار داشت که پیام فاطیما خطاب به همه انسانهاست .

 

پیام اخطار و امید

اگر ما به همین زودی به پیامهای مادر مقدس اعتنا نکنیم ، در آینده نزدیک باید شاهد به واقعیت پیوستن پیشگوییهای مهیب و هولناک او باشیم . و این اتفاق حتی ممکن است در حیاط پشتی خانه مان بیفتد .

 

بانو به ما گفت اگر ما با اطاعت و دعا و نیایش، تسبیح و قربانی دادن ، زمینه تبدیل و تغییر روسیه را به ایمان کاتولیکی فراهم نکنیم ، خداوند از تنبیه کشور روسیه به عنوان آلتی برای مجازات کل عالم استفاده خواهد کرد.

او وعده داد که اگر به توصیه هایش عمل کنیم شرایط روسیه دگرگون خواهد شد و صلح برقرار خواهد شد .

او همچنین هشدار داد که اگر به فرامین من عمل نکنید روسیه خطاهایش را در کل دنیا گسترش خواهد داد . جنگ و جبهه گیری علیه کلیسا خواهد شد . کلیساها تحت فشار قرار می گیرند . پدر آسمانی خشمگین می شود و طوایف زیادی نابود می شوند .

او گفت که کل دنیا ( قسمتی که باقی مانده ) به اسارت استبداد روسیه کمونیستی در خواهد آمد .

 

برای برقراری صلح جهانی

مادر آسمانی گفت که برای اینکه از این مجازاتهای آسمانی پیشگیری کنیم لازم است که اصلاح ویژه گناهان و توبه در حضور قلب معصوم مریم مقدس صورت گیرد .

قلب معصوم مریم باکره

به ویژه مراسم عشای ربانی توبه در اولین یکشنبه در پنج ماه متوالی و تخصیص و تقدیس عمومی و رسمی روسیه به قلب معصوم مادر مقدس با حضور همه اسقف های کاتولیک دنیا و پاپ ، در همان روز و ساعت ، باید صورت گیرد .

و سرانجام پیام او ، وعده ایست از پیروزی مشروط قلب معصوم مریم مقدس در برابر شیطان . او وعده می دهد که مهم نیست تاریکی و سیاهی تا چه حد دنیا را فرا گرفته باشد ( به نظر می رسد که این راهیست که اکثریت بشر امروزی برگزیده است ) نهایتا او پیروز خواهد شد و صلح جهانی حکمفرما خواهد شد .

 

و کاری که شما باید بکنید

هر کدام از ما باید در زندگیهایمان این پیام آسمانی را گوش فرا دهیم ، بخوانیم ، فرا گیریم و عمل کنیم . و مخصوصا تسبیح روزانه را به جا آوریم .

 

تسبیح

و دعا کنیم . و تا جایی که می توانیم باید مراقب باشیم که این آخرین هشدار مادر آسمانی ماست که منتشر شده . و اهمیت آن بر هر کس روشن است . زیرا خیلی دیر شده است .

در این وعده فاطیما ، ما نباید به خود قره شویم زیرا پیروزی مشروط مادر آسمانی هنوز هم بستگی به عملکرد ما به لطف و عنایت الهی و با نقشه ای که خداوند برای فاطیما طرح ریزی کرده دارد . و یک پیروزی قطعی نیست .

با وجود همه این معجزات و نشانه ها و تصویب ها و تاییدیه های رسمی کلیسای کاتولیک و به رسمیت شناختن و تایید بانوی فاطیمای ما توسط صدها میلیون زائری که به زیارت فاطیما می روند ، هنوز ضدیت هایی در مقابل بانوی فاطیمای ما و پیامهای او وجود دارد .

همواره با پیامهای پیشگویی فاطیما مخالف شده . این مخالفتها و ضدیت ها گاهی به صورت خصومت آشکار بوده . مانند همان اتفاقی که در همان اوایل ، در سال 1917 افتاد و سه کودک به خاطر بازگو کردن پیامهای بانو ، ربوده شدند و به مرگ تهدید شدند

و همین طور در سال 1922 در مکانی که اولین کلیسای فاطیما ساخته شد ، بمب منفجر کردند . گاهی نیز این خصومت و ضدیت به صورتهای ماهرانه و زیرکانه دیگریست .

نشر اطلاعات و بصیرت در مورد فاطیما ضروری به نظر می رسد . و درست به همین دلیل ما تعداد زیادی کتاب در مورد فاطیما معرفی می کنیم که به زبانهای مختلف چاپ شده و در دسترس است . و به همین دلیل است که ما برای مقالاتمان زیر نوشتهای مفصل ارائه می دهیم و به همراه مقالاتمان اسناد و مدارک ارائه می دهیم . به موازات مقالات چاپی ، ما همچنین به انتشار کل پیامهای فاطیما در برنامه های روزانه و هفتگی رادیویی و تلوزیونی مان می پردازیم . او از ما می خواهد که هر یک از ما سهم مربوط به خود را انجام دهیم . تک تک ما می توانیم تسبیح و ذکر بگوییم و دعا کنیم .

 

تسبیح

همه ما می توانیم پیام فاطیما را به یک دوست بگوییم یا مجله فاطیما را به یک همسایه بدهیم . همه ما نیازها یا مقاصدی داریم که باید به شفاعت قدرتمند حضرت مریم متوسل شویم . به بانوی فاطیمای ما دعا کنید . او به دعای شما پاسخ خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد . او همچنین شما را به خاطر هر آنچه در راه درک و فراگیری پیامهای مادرانه محبت اش و هشدارهایش انجام داده اید ، به فراوانی پاداش خواهد داد .

  • معنی اسم فاطیما

    معنی اسم فاطیما

    • ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۲۹:۴۸

    فاطیما خخخخخخیلی قشنگه

  • Susanna

    Susanna

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۱:۵۳

    Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering
    which blog platform are you using for this website? I'm getting tired of
    Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at
    options for another platform. I would be awesome if you could point
    me in the direction of a good platform.