تصاویر واقعی از ساختمان و برجها و یوفوهای موجود در سطح ماه و مریخ (سری اول)

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

بیشتر شواهد به نظر آمده با توجه به نگاهمان از فضا بر روی زمین و مقایسه آن با سطح کره ماه و مریخ نشان از مبهمات بسیار زیادی دارد.

بسیاری از مکانها در ماه وجود دارند که دارای ویژگیهای بسیار مشابه به عنوان مکانهای روی زمین از دور را دارند بمانند شهرها و تقریبا همه خرابه ها با توجه به تماشای فیلمی که از طریق عکسها وفیلمهای ناسا تهیه شده بودند و مشاهده نموده ام و سندیت این فیلمها نیز تائید گردیده است می توانید به عینه واقعیتها را خودتان کشف نمائید. این فیلمها در حقیقت از طریق عکسبرداری های ماهواره ای چیزی شبیه به گوگل ارث تهیه شده است در این عکسها که به عینه میتوان دید که کانالهای سازه و ساختمان در ماه در روزگاری وجود داشته است و با گذشت زمان فرسایش گردیده است (باتوجه به سرعت بسیار بسیار کم فرسایش در روی کره ماه، سرعت فرسایش یک سنگ بر روی سطح ماه یک میلیمتر در هر یک میلیون سال است. شاید از عمر این سازه 500 میلیون سال و یا حتی بیشتر نیز بگذرد. در حال حاظر ماه نیز مانند زمین 6/4 میلیارد سال عمر دارد و چهار فرضیه برای شکل گیری آن وجود دارد 1:جدا شدن از زمین مذاب 2:شکل گیری همزمان با زمین 3:پیدایش در خارج از منظومه شمسی که در سفر طولانی خود به دام گرانش زمین افتاده است 4: تشکیل از گاز ها و بخارهای داغ خورشیدی که زمین هم از همان ها شکل گرفته است.)

این بدان معنی است که شاید هنوز پایگاههای بیگانه و یا تمدن ساکن ماه وجود داشته باشد که البته از نگاه معمولی شاید این یک تئوری بحساب آید ولی آیا در وسط حال پذیرایی خانه شما که آبی وجود ندارد پس احتمال یافتن ماهی هم نیست؟! چراکه هست بوسیله آکواریوم!

این یک تئوری بسیار ساده و معمولی است.

البته دولتمردان ابرقدرتهای جهان به این حقیقت پی برده اند و به احتمال یقین هم با آنان در ارتباط هم بوده اند و یا آن بیگانگان زمین با آنها در ارتباط بوده اند اما این بعنوان یک راز باقی مانده است!

به هر حال ما می توانیم درمورد آن اینگونه قضاوت کنیم که انها وجود دارند و آیا ما با آنها در تماس هستیم؟ آیا بیگانگان درطول این 50سال افزایش فن آوری گذشته ما را دیده اند؟ و بسیاری از سئوالات دیگر و حال به دیدن عکسها بپردازیم:

دو برج بزرگ در سطح ماه:

 

حال به این عکسها نگاه کنید بیشتر به عکس ساعت می ماند اما در حقیقت ورودیه یک مکان بسیار بزرگ می باشد به اندازه گیری مقیاس توجه کنید:

 

(۱)

(۲)

(۳)

 

(۴)

حال به این تصویر نگاه کنید، چرا ناسا در بسیاری از اینگونه عکسها خیلی بسیار حرفه ای قسمتهایی از طرفین تصویر را سیاه میکند مثلا میخواهد بگوید که یک عارضه کاملا طبیعی است؟ چرا؟

برج بزرگ در کنار حفره ماه:

 

 

به نظر میرسد که دیواره های یک ساختمان یا حتی اگر بیتر به تصویر نگاه کنیم محل فرود سفینه باشد البته باز نظر با شماست:

 

و اینهم از آنگونه تصاویری است که ناسا قصد در پنهانکاری آن داشته است! بسیار خوب بنظر می آید که اینها برجهای بزرگی بر روی سطح ماه می باشند، البته در زمان بسیار کهن:

 

 

تصویر سه بعدی ساز از ساختمان موجود در ماه:

 

 

به این دو تصویر فضانورد نگاه کنید در اولین تصویر هیچ چیزی مشخص نیست اما با کمی دستکاری روشنایی تصویر چیز دیگری معلوم خواهد شد که باز هم ناسا سعی در پنهان کاری آن داشته است:

 

  • Sam

    Sam

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۹:۳۶

    Good day! I could have sworn I've visited this blog before but after
    browsing through many of the posts I realized it's new to
    me. Anyhow, I'm certainly delighted I came across it and I'll be bookmarking it and checking back frequently!