تصاویر ناسا از شئ ناشناس پرنده در نزدیکی خورشید

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

 

در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۱۲ تصاویری توسط یکی از دوربین های ناسا که ماموریت عکس برداری دائمی از خورشید را دارد منتشر شد.در این تصاویر یک شئ ناشناس پرنده (UFO) دیده میشد که گمانه زنی های بسیاری در مورد آن انجام شد.در ادامه مطلب با توضیحات تکمیلی ، تصاویر و چند ویدیو در این مورد با ما همراه باشید.

هر چیزی نمی تواند به خورشید نزدیک شود چراکه با درجه حرارت ۹۹۰۰ درجه فارنهایت یا ۵۵۰۰ درجه سانتیگراد مواجه خواهد شد که قطعا خواد سوخت! تحمل این درجه حرارت شاید با فن آوری های موجود بشر امروز غیر ممکن به نظر بیایید اما این احتمال که موجودات فرازمینی پیشرفته به دانشی دست یافته باشند که تحمل این دما برای تجهیزات آنها امکان پذیر باشد دور از واقعیت نیست.

در تاریخ ۲۴ آوریل یک دوربین در ناسا که رصد خورشید را به عهده دارد تصویری از چیزی بسیار بزرگ و مصنوعی ساخته شده و معلق در هوا که شدیدا به خورشید نزدیکتر بود را رصد کند.

 

 

 

 

 

ویدیوی ناسا نشان می دهد چیزی که به نظر میرسد مانند یک شئ بزرگ با نوعی بازوی مکانیکی متصل و طولانی است، این تصاویر و ویدیو به سرعت در اینترنت گسترش یافت و نظریه های بسیاری در این مورد توسط اشخاص و سازمان های مختلف داده شد اما در این بین دو نظریه از همه مهمتر به نظر می رسد. نظریه اول توسط محققان پدیده UFO یا همان اشیاء ناشناس پرنده مطرح شد.به عقیده آنها این تصویر از یک سفینه که متعلق به موجودات فضایی است گرفته شده است که با توجه به شواهد بسیار به واقعیت نزدیک است. طرحی خیالی که توسط نظریه پردازان فرضیه UFO از این شئ ناشناس طراحی گردیده است نظریه دوم توسط یک دانشمند در آزمایشگاه پژوهشی نیروی دریایی آمریکا NRL مطرح شد.به عقیده او این تصویر فقط مجموعه ای از رگه های بجا مانده از پرتوهای کیهانی است که سنسور CCD دوربین را ضربه زده و این تصویر ایجاد گردیده است بطوریکه این تصاویر به هم ریخته می تواند از یک تصویر به تصویر دیگری باقی بماند. در این بین نکته ای در مورد نظریه دوم وجود دارد: در نظریه دوم این تصویر به زبان ساده یک اختلال در دوربین عکس برداری ناسا عنوان شده اما در تصویری که یک ۱۰ روز بعد از خورشید منتشر شد باز هم همان شئ ناشناس دیده میشد و البته در نقطه ای دیگر از خورشید که به طور قطع این تصویر دوم فرضیه اختلال در دوربین ناسا را به کلی رد خواهد کرد! تصاویر زیر در تاریخ ۳ می ۲۰۱۲یعنی ۱۰ روز پس از تصاویر بالا توسط ناسا منتشر شد در ادامه توجه شمارا به دو ویدیو دیگر از این پرنده های ناشناس در نزدیکی خورشید که در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۲ گرفته شده است جلب می کنیم: نظر شما چیست؟ آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ آیا این تصاویر واقعا یک سفینه فضایی متعلق به موجودات فرازمینی است؟

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...