جدیدترین تحقیق در مورد وجود آدم فضایی در کرات دیگر

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

براساس گزارش دیلی میل، بنابراین درحالی که هاوکینگ معتقد است بیگانگان فضایی می‌توانند در یکی از ۴۰ هزار سیاره دیگر سکونت داشته باشند، اسمیت معتقد است که این ارزیابیها بسیار خوش بینانه است.

یک ستاره شناس و استاد دانشگاه هاروارد پس از مطالعه بر روی تمام ۵۰۰ سیاره مشابه زمین که تاکنون کشف شده اند اعلام کرد که احتمالا ما زمینی‌ها در جهان تنها هستیم و موجودات فضایی وجود ندارند.

مهز : هوارد اسمیت استاد برجسته فیزیک نجوم در داشنگاه هاروارد ضمن اعلام اینکه به احتمال بسیار زیاد ما در جهان تنها هستیم گفت: “شرایط بی‌نهایت سخت و دمای بسیار بالا حتی در این سیارات این فکر را بر می‌انگیزند که هیچ امیدی برای یافتن اشکال دیگر حیات هوشمند در جهان وجود ندارد.”

وی افزود: “ما بررسی کردیم که بخش وسیعی از سیارات و منظومه های خورشیدی دیگر به طور بنیادی با سیاره و منظومه ما متفاوتند و موانع بسیاری در ایجاد حیات به اشکالی که می‌شناسیم وجود دارند.”

این اظهارات در شرایطی گفته شد که سال گذشته استفان هاوکینگ فیزیکدان نجوم دانشگاه کمبریج و کاشف سیاه چاله ها اعلام کرد که تقریبا مطمئن است که اشکال بیگانه در بخشهای دیگر جهان وجود دارند و ما باید از ملاقات با آنها دوری کنیم چرا که احتمالا برخورد دوستانه ای با ما نخواهند داشت.

به عبارتی دیگر، ما دو گزینه پیش روی خود داریم: اول اینکه مورد هجوم و حمله موجودات فضایی باهوشتر و قویتر از خود قرار بگیریم و یا محکوم به تنهایی ابدی شویم.

هوارد اسمیت در خصوص بررسیهای خود توضیح داد: “ما دریافتیم سیاراتی که تاکنون به عنوان سیارات مشابه زمین در سایر منظومه ها یافته ایم شرایط بسیاری سختی برای ایجاد حیات دارند. یافته های جدید ما نشان می‌دهد که ما می‌توانیم در جهان تنها باشیم. تعداد بسیار کمی منظومه خورشیدی و سیارات مشابه ما وجود دارند.”

براساس گزارش دیلی میل، بنابراین درحالی که هاوکینگ معتقد است بیگانگان فضایی می‌توانند در یکی از ۴۰ هزار سیاره دیگر سکونت داشته باشند، اسمیت معتقد است که این ارزیابیها بسیار خوش بینانه است.

اسیمت افزود: “هر نوع امیدی از تماس با بیگانگان فضایی به یک حباب نسبتا کوچک در فضای اطراف زمین که شاید هزار و ۲۵۰ سال نوری دورتر از سیاره ما است محدود می‌شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...