کشف آب حیات در قطب شمال

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

طبق تحقیقات صورت گرفته از سوی پروفسور "گنادی بردیشیف" دانشمند روس، نوشیدن آب قطب شمال به جای آب معمولی شیر موجب طول عمر انسان می شود

به گزارش پایگاه خبری رحماء به نقل از ایرنا در این باره نوشت: به گفته پروفسور بردیشیف راز طول عمر رهبران اتحاد جماهیر شوروی سابق، هند و کره شمالی همین امر بوده است.

این دانشمند اظهار داشت که برای بهبود حال "لئونید برژنف" رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق در دهه هفتاد به وی توصیه کرده بود که آب حاصل از ذوب شدن یخهای قطب شمال را بنوشد.

این پروفسور روس که خود 82 سال دارد درخصوص راز طول عمر و سلامتی گفت، از آنجا که هزینه تهیه آب از قطب شمال بالاست خود وی آبی با همان خواص تهیه می کند .

وی در خصوص چگونگی تهیه این آب افزود، آب معمولی شیر را پس از تصفیه منجمد کرده، سپس آن را از یخچال خارج می کند و اجازه می دهد تا دوباره ذوب شود به اندازه ای که در درون ظرف قطعه ای از یخ به حجم یک تخم مرغ باقی بماند.

این قطعه یخ تمام ناخالصی های آب از جمله موادی که سلولهای بدن را از بین می برد به خود جذب می کند .

با خارج کردن این قطعه یخ یک لیوان حاوی آب سبک بدست می آید که مفیدترین نوشیدنی جهان است.

قطب شمال پس از قطب جنوب سردترین نقطه روی زمین است که بیشتر مساحت آن را دریا تشکیل می دهد. آب این دریا شور است و در دمایی پایین تر از آب شیرین منجمد می شود . آبهای اقیانوسی در این منطقه در زیر این یخها جریان دارد و منجمد نمی شود .

این آب که محتوی اکسیژن و دی اکسید کربن بیشتری نسبت به آب شیرین است، می تواند به نوعی نظریه دانشمند روسی را در خصوص مفید بودن این آب تفسیر کند.

نکته قابل توجه اینکه طبق تحقیقات و گفته های اندیشمندان اسلامی، آن ظلماتی که اسکندر ذوالقرنین به جستجوی آب حیات در آن رفت، همان قطب شمال است.

علت ظلمات نامیدن آن نیز به علت تاریک بودن این سرزمین در شش ماه از سال است.

حال این کشفیات جدید تا چه حد این مساله را تایید می کند باید منتظر ماند تا در آینده ای نزدیک حقایق بیشتری از اسرار قطب شمال مکشوف شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...