علائم قبل از ظهور از زبان مسیحیان

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

از یک قرن گذشته جریان جدیدی دربین مسیحیان پروتستان قدرتمند شده است این مکتب نوظهور معروف به مبلغان انجیل می باشند. این مکتب نوظهور به بنیادگرایی معروف و شعار بازگشت به انجیل و تغییر جامعه با تحول فرهنگی همراه است  و هدف آنها تسریع در ظهور مسیح می باشد. مسیحی نمودن سایر اقوام غیرمسیحی با تبلیغات گسترده یکی دیگر از اهداف این جریان می باشد.

کشیشان معروف آمریکایی وابسته به این جریان مانند بیلی گراهام(Billy Graham)، جری فالول (Jerry Falwell)، پت رابرتسون(Pat Robertson)، از نفوذ عمیقی دربین دولتمردان این دوکشور برخوردارند.

اصول و مبانی جریان مبلغان انجیل در آمریکا و انگلیس حمایت همه جانبه عقیدتی و سیاسی از صهیونیسمبا هدف تصریع در ظهور مسیح است، آنها اعتقاد دارند که پیروان کلیسای پروتستان برای ظهور دوباره مسیح باید چند خواسته مسیح راکه در تفاسیر انجیل در قرن بیستم به عنوان پیشگویی های انجیل بیان شده، عملی نمایند، اعتقاد این افراد بر این است که :پیروان این مکتب مسیحیان دوباره تولد یافته می باشند که فقط اینان اهل نجات خواهند بود و دیگران هلاک خواهند شد.

حوادثی که توسط آنها باید عملی شوند، عبارتند از:

1 : یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین آورده شوند و کشور اسرائیل در گستره ای از رودخانه نیل تا رودخانه فرات به وجود آید و یهودیانی که به اسرائیل مهاجرت نمایند اهل نجات خواهند بود.

2 : یهودیان باید دو مسجد اقصی و صخره در بیت المقدس را منهدم کنند و به جای این دو مسجد مقدس مسلمانان معبد بزرگ را بنا نمایند (از سال 1967 تا به حال دو مسجد اقصی و صخره در بیت المقدس بیش از صدبار مورد حمله یهودیان و مسیحیان صهیونیست قرار گرفته است).

3 : روزی که یهودیان مسجد اقصی و مسجد صخره در بیت المقدس را منهدم کنند، جنگ نهایی مقدس (آرماگدون) به رهبری آمریکا و انگلیس آغاز شده، در این جنگ جهانی تمام جهان نابود خواهد شد.

4 : روزی که جنگ آرماگدون آغاز شود تمامی مسیحیان پیرو اعتقادات عملی نمودن خواسته های مسیح که مسیحیان دوباره تولد یافته می باشند، مسیح را خواهند دید و توسط یک سفینه عظیم از دنیا به بهشت منتقل می شوند و از آنجا همراه با مسیح نظاره گر نابودی جهان و عذاب سخت در این جنگ مقدس خواهند بود.

5 : در جنگ آرماگدون زمانی که ضدمسیح (دجال) در حال دستیابی به پیروزی است مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته در جهان ظهور خواهد کرد و ضدمسیح را در پایان این جنگ مقدس شکست می دهد و حکومت جهانی خود را مرکزیت بیت المقدس بر پا خواهد ساخت و معبدی که به جای مسجد اقصی و صخره در بیت المقدس- که توسط مسیحیان و یهودیان قبل از آغاز جنگ آرماگدون ساخته شده- محل حکومت جهانی مسیح خواهد بود.

6 : دولت صهیونیستی اسرائیل با کمک آمریکا و انگلیس مسجد اقصی و مسجد صخره در بیت المقدس رانابود خواهد کرد و معبد بزرگ به دست آنان در این مکان ساخته خواهد شد و این رسالت مقدس به عهده آنها می باشد.

7 : این حادثه پس از سال 2000میلادی حتماً اتفاق خواهد افتاد.

8 : قبل از آغاز جنگ آرماگدون، رعب و وحشت جامعه آمریکا و اروپا را فراخواهد گرفت.

9 : قبل از ظهور دوباره مسیح، صلح در جهان هیچ معنی ندارد و مسیحیان برای تسریع درظهور مسیح باید مقدمات جنگ آرماگدون و نابودی جهان را فراهم نمایند.

دراوائل سال 2001 م کشیش آمریکایی به نام هال لیندسی (Hal Lindsey)که مبلغ این مکتب می باشد، کتابی با عنوان درپیشگویی های انجیل؛ جای آمریکا کجاست؟ را تألیف کرده که یکی از پرفروش ترین کتاب های سال 2001 درآمریکا به شمار آمده است. دراین کتاب نقش دولت واشنگتن درجنگ آرماگدون بیان شده است. نویسنده دراین کتاب اثبات نموده است که دولت آمریکا جنگ آرماگدون را رهبری خواهد کرد و مخالفان مسیح درسراسر جهان را که قبل ازآغاز این جنگ باعث ایجاد رعب وحشت درجهان شده اند، شکست خواهد داد.

دراین جنگ مقدس، دولت انگلیس همکار آمریکا خواهد بود.

دولت آمریکا دراوج جنگ سرد موشک های هسته ای قاره پیمای خود را شمشیرهای جنگ مقدس نامیده بود.

پیروان این مکتب دریک دهه گذشته تبلیغ کرده اند که عملیات توفان صحرا علیه عراق در سال 1991فراهم کردن مقدمه برای جنگ آرماگدون بوده است.

مسیحیان صهیونیست ازفرقه پروتستان ها در آمریکا و انگلیس اعتقاد دارند که مسیح همیشه درامور خاورمیانه به سود دولت اسرائیل مداخله نموده است و اعلام می دارند که خواست دولت اسرائیل درحقیقت خواست مسیح می باشد و مذاکرات صلح درخاورمیانه بیهوده است وتأسیس کشور اسرائیل بزرگ از رودخانه نیل تا رودخانه فرات، خواست مسیح می باشد که بزودی عملی خواهد شد.

صهیونیست های یهودی هم مطابق اعتقاد به مجموعه قوانین دینی خود تلمود به مکتب خواسته های خدا اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد آنها برنامه ای را اجرا می نمایند که با کمک دولت های آمریکا و انگلیس و دیگرکشورهای غربی بتوانند دو مسجد مقدس اقصی و صخره دربیت المقدس را تخریب کرده، کشور اسرائیل بزرگ را با نابودی کامل کشورهای اسلامی به وجود آورند. به همین منظور میان صهیونیست های یهودی و صهیونیستهای مسیحی ازفرقه پروتستان ها اتحاد و هماهنگی کاملی وجود دارد و مسیحیان پیرو اعتقاد خواسته های خدا همواره اظهار می دارند هر عملی که ازسوی دولت اسرائیل انجام می شود، درحقیقت از سوی مسیح طراحی شده است و باید توسط مسیحیان سراسر جهان مورد حمایت قرار گیرد.

به لطف حمایت همه جانبه جهان مسیحی غرب ازدولت تل آویو اکنون ذخائر عظیم موشک های هسته ای، و انواع و اقسام تسلیحات شیمیایی و میکروبی دراسرائیل وجود دارد و در واقع، رژیم صهیونیستی را به یک انبار مهمات وپادگان نظامی جهان مسیحی ایالات متحده آمریکاو غرب تبدیل کرده اند.

هدف استراتژیک جهان مسیحی غرب این است که کشورهای اسلامی را درزمینه های اقتصادی و نظامی برای همیشه ضعیف نگاه دارند.

در سال 1908م بلاکستون کتابی با عنوان مسیح می آید را تألیف کرد. در این کتاب نویسنده به مسیحیان جهان وعده داده بود در سالی که در فلسطین کشور صهیونیستی اسرائیل تأسیس گردد، مسیح دوباره ظهور خواهد کرد. برای رسیدن به این هدف، دولت لندن با تهاجم های فرهنگی و نظامی خلافت عثمانی ترکیه را متلاشی نمود و در جنگ جهانی اول ارتش انگلیس سرزمین فلسطین را تصرف کرد. در سال 1917 م هم «آرتوربالفور» وزیر امور خارجه وقت انگلیس در بیانیه ای تعهد نمود دولت لندن به یهودیان سراسر جهان برای مهاجرت به فلسطین کمک کند و در تشکیل کشور اسرائیل در فلسطین فعالیت نماید.

اناناعتقادشان بر این است که : برای تعجیل ظهور مسیح، مسیحیان باید کشور بابل را- که عراق کنونی می باشد- نابود کنند و رودخانه فرات باید کاملاً خشک گردد. گفتنی است که آنها جنگ آرماگدون را جنگ فرات نیز می نامند.

مطابق اعتقادات صهیونیسم مسیحی، غیر از معتقدان به خواسته های مسیح، تمامی مردم جهان، چه مسیحی و چه غیرمسیحی، به دست دجال کشته خواهندشد.

سیاست دولت امریکا نیز بر نبرد تمدن ها استوار است و آنها خود را کدخدای دهکده جهانی اعلام کرده اند و به بهانه مبارزه با تروریسم می کوشند سلطه خود را بر سراسر جهان گسترش دهند،ولی آمریکا درحال فروپاشی از داخل می باشد و ریشه حوادث 11 سپـتامبر درداخل خود آمریکا وجود دارد. گروههای صهیونیست مسیحی و یهودی در داخل آمریکا روز بروز قدرتمندتر می شوند و اکنون در واقع، دولت ومردم ایالات متحده آمریکا دردست این گروهها گروگان می باشند.

به نظر می رسد دولت واشنگتن درحال حاضر به بیماری جنون وسوء ظن شدید همراه با هذیان گویی و اختلال دررفتار دچارشده است.

آمریکا تنها کشور درجهان است که برای خود اسم ندارد و تعصب های مذهبی، نژادی و اختلافات تاریخی بین ایالات شمال و جنوب این کشور روبه گسترش است. تبعیض ها و ناهنجاری های اجتماعی دراین کشور به اوج خود رسیده است و این ناهنجاری های اجتماعی برای این کشور عذاب شدید محسوب می شود. دراین کشور 65 درصد ازدواج ها قبل از پایان یک سال به طلاق می انجامد و سالیانه دراین کشور40میلیون سقط جنین انجام می شود. ایالات متحده آمریکا درارتکاب همجنس بازی، تجاوز به عنف، کودک آزاری، کتک زدن زن ها، قتل، دزدی و استعمال مواد مخدر صاحب مقام اول درجهان می باشد. امروز کشور آمریکا در عمل به سوی مرگ طبیعی و تدریجی و حتمی خودگام برمی دارد و درآینده نزدیک، جهان فروپاشی ایالات متحده آمریکا را نظاره خواهد کرد چرا که این یک سنت الهی است و خالق کائنات درطول تاریخ قدرت های مستکبر را همیشه نابود کرده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...