قیامت نزدیک است

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

پیش نوشت.

می خواستم از شنیده های جدید بگویم و با کلی پیش نوشت و پی نوشت مربوط و حسابی ولی به نظرم رسید اینطور شروع کنم بهتر است.

روایات و احادیث.

در کتب احادیث و روایات درباره ی آخرالزمان احادیث زیادی نقل شده است که همه مشابه و بدون تناقض اند، به همین دلیل دوسه روایت کامل مربوط به موضوع و مکمل را نقل می کنم.

امام باقر -علیه السلام- در بخشی از یک حدیث خطاب به جابر جعفی می فرمایند

... و منادی که از آسمان ندا می دهد و صدایی از ناحیه دمشق حکایت از پیروزی می کند فریه ای در شام و به نام جابیه محو و ناپدید می شود. بخشی از سمت راست مسجد دمشق فرو می ریزد (مسجد اموی) و شورشیان مرتد از منطقه ترک ها خروج می کنند و فتنه ی شام هم به دنبال آن می آید. سرو کله برادران ترک ها هم پیدا شده و در جزیره فرود می آیند و شورشیان و از دین برگشتگان رومی می آیند تا این که در رمله مستقر می شوند. جابر! در آن سال درگیری های زیادی در مغرب زمین رخ خواهد داد. ابتدای مغرب زمین که شام است به فرمان سه پرچم (سپاه) اصهب و ابقع و سفیانی با هم درگیر می شوند. که سفیانی با ابقع روبرو شده و با هم می جنگند و نهایتا سفیانی او و لشکریانش را می کشد. سپس اصهب را هم به هلاکت می رساند. در این زمان همّ تمام سفیانی لشکرکشی به عراق است. سپاهیانش در قرقیسیا درگیر شده و [در این جنگ] صدهزار نفر از جباران و ستمکاران هلاک می شوند. سفیانی لشکری هفتاد هزار نفری را به سمت کوفه گسیل می دارد و آن ها هم به قتل و کشتار و اسیر کردن مردم کوفه می پردازند در این زمان که اینها به چنین اعمالی مشغولند پرچم هایی از سوی خراسان نمایان می شود که منازل را به سرعت پشت سر می گذارند و در میان آنها از یاوران حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- دیده می شوند. یکی از اهالی کوفه به همراه جمعیتی از ضعیف قیام می کند که فرمانده لشکر سفیانی او را در بین حیره و کوفه شهید می کند. سفیانی، سپاهی را به سوی مدینه اعزام می کند و حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- [به جهت خلاصی از شر آنها] به سمت مکه هجرت می کند. خبر خروج ایشان به فرمانده سپاه سفیانی می رسد او هم عده ای را به دنبال ایشان می فرستد که نمی توانند به آنها دست یابند تا این که حضرت صاحب -عجل الله تعالی فرجه الشریف-، همانند موسی بن عمران بیمناک و امیدوار وارد مکه می شوند(اشاره به قصص18). [...]

الغیبه نعمانی، صفحه 187؛ بحار الانوار، ج52، صفحه 228.

امیرالمونین علی بن ابی طالب -علیه السلام- نیز در بحشی از یک حدیث می فرمایند :

... وقتی سپاه سفیانی به سمت کوفه حرکت می کند، آنها را برای [درگیری و پیروزی بر] اهل خراسان می فرستد که آنها هم به جهت [یاری] حضرت حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- خارج شده اند. سفیانی و سید خراسانیِ حامل پرچمهای سیاه به هم می رسند. در خط مقدم [سپاهیان] سید خراسانی، شعیب بن صالح است که او با سفیانی در باب اصطخر (منطقه شیراز که نقطه مقابل فرورفتگی خلیج فارس است) میان آنها جنگ خانمان برانداز و شدیدی صورت می گیرد که پرچهای سیاه پیروز شده و لشکر سفیانی متواری و فراری می شوند. به دنبال آن مردم آرزوی [آمدن] حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- را می کنند و او را می جویند. او هم در مکه قیام می کند و در حالی که پرچم رسول الله -صلی الله علیه و آله- را به همراه دارد و آن هم در زمانی که مردم از قیام او به خاطر شدت و مدت بلایا و فتنه ها مأیوس شده اند.

بشاره الاسلام، ص184؛ یوم الخلاص، ص651؛ السفیانی، ص77.

احادیث، نام و اوصاف برخی از فرماندها سپاه خراسان را چنین بیان می کنند:

سید خراسانی، رهبر سیاسی ای که در دست راستش خالی دارد (ممکن است منظور از خال علامت یا حالتی ویژه باشد. محمدمسیح)، قائد اعظم و سید بزرگواری است که پرچمهای نهضت به نقش او منقوش گشته اند. شعیب بن صالح، جوان گندمگون و تیزفهمی از اهالی تهران که سرپرستی نیروها را برعهده دارد. گنجهای طالقان -که همان جوانان منطقه طالقان (شمال تهران) هستند- اینها اصحاب حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- خواهند شد و احادیق صفت بارزشان را گنج الهی بودن شمرده اند.

الممهدون للمهدی، علیه السلام، ص54.

تعبیر یا تحقق.

انتصاب شعیب بن صالح یه فرماندهی نظامی سپاه حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- نیز ذکر شده است.

نام جنگ قرقیسیا که در روایات زیادی بکار برده شده، به دلیل شباهت منطقه وقوع و درضمن شباهت وقایع و تریتی وقوع آن ها با روایت آخر الزمان مسیحی در مورد جنگ هارماجدون (آرماگدون) عموما همان جنگ آرماگدون بین کفار تفسیر می شود، در ضمن علاوه بر سفیانی گاهی از «دجال» هم که شخصیتی ذکر شده در متون مسیحی است نام برده شده است. که البته ذکر این روایات از حوصله ی این متن خارج بود.

بروبچ اهل عرفان و تریپ حزب الهی با توجه به سید بودن رهبری و اینکه محل زندگی ایشان خراسان بوده است، بسیار اصرار دارند که امام خامنه ای را سید خراسانی بنامند و مصداق این روایت بدانند.

در ضمن فعالیت های جدید شیعیان یمن و رهبر ایشان و سپس سرکوب موقتی اشان نیز به سپاهیان یمانی تعبیر می شوند.

در ضمن شباهت های جنگ عراق که بین صدام و آمریکا بود، و در ضمن محل وقوع آن و حضور نیروهای اسرائیلی و دیگر اهالی کفر در نیروهای ائتلاف و فعالیت های لابی های صهیونیستی را نیز می توان از نشانه های در جریان بودن اوائل جنگ قرقیسیا دانست.

سفیانی، زرقاوی، نت لادن، ملا عمر و... اسامی پر رابطه ای اند.

فکر کنید، روی روایات و دنیای اطرفتان...

قیامت نزدیک است... آیا آماده‌ایم؟!

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...